Beantwoord

"Web wachtwoord is ongeldig" op Yealink toestel

  • 14 February 2020
  • 9 reacties
  • 834 Bekeken

Hallo,

 

Na een stroomonderbreking krijg ik de melding "Web wachtwoord is ongeldig" op ons Yealink T19P toestel. Deze melding krijg ik als ik mijn telefoonboek of oproepen wil raadplegen. Ik kan dus ook niet verder.

Wat is dit wachtwoord? Of kan iemand dit herstellen?

 

Dank,

 

Joost

icon

Beste antwoord door Joost Van Durme 23 February 2020, 12:09

Bekijk origineel

9 reacties

👍 bedankt voor de feedback.

Is ondertussen opgelost. Blijkbaar is het wachtwoord in de telefoon hetzelfde wachtwoord als dat van Call Connect. De technieker heeft me aan de telefoon geholpen en is niet moeten langskomen. Niemand van de technische telefoondienst wist hier het antwoord op. De technieker was zelf verbaasd.

Reputatie 6
Badge +3

Voer een reset uit : http://support.yealink.com/faq/faqInfo?id=433 Zo stel je het wachtwoord in op het standaard paswoord om in te loggen op de web interface.

FAQ’s call connect > klik hier


Daar staan geen foutmeldingen van het toestel beschreven… helaas doodlopend straatje.

FAQ’s call connect > klik hier
FR > klik hier

@Joost Van Durme Gebruik je een voip via een 3de partij?


Mmm, ik snap niet wat je bedoelt, Thierry. Ik heb Call Connect, als dat je vraag is.

Alles verloopt via Proximus.

Reputatie 7
Badge +4

@Joost Van Durme Gebruik je een voip via een 3de partij?

Helaas, “admin” is het niet (meer).

Reputatie 7
Badge +4

Ter info: default = admin (ik vrees dat anders enkel Px-medewerkers u evenwel zullen kunnen verder helpen)

https://voipsipclient.blogspot.com/2015/04/yealink-default-password.html

 

Reageer