Goedemorgen,
Zou het mogelijk zijn onze vaste lijn om te zetten naar een VOIP ,en ons de.nodige gegevens te bezorgen ?
- Fiber aanwezig
- internetbox enz aanwezig
- 2 GIGASET DE310 IP PRO aangesloten
Alvast hartelijk dank !
Goedemorgen,
Zou het mogelijk zijn onze vaste lijn om te zetten naar een VOIP ,en ons de.nodige gegevens te bezorgen ?
- Fiber aanwezig
- internetbox enz aanwezig
- 2 GIGASET DE310 IP PRO aangesloten
Alvast hartelijk dank !
De SIP instellingen , password , account ontbreken ons , verschillende keren reeds contact opgenomen met de helpdesk, momenteel zonder resultaat ...
VOIP mogelijkheden staan echter wel vermeld in de business site
Met dank alvast !
Schijnbaar is onze vraag te complex voor Proximus , zodus hebben we maar een externe VOIP provider genomen.
Dit alles zonder enig probleem …. vrij bizar … ?
Toch bedankt PROXIMUS ., helaas nu bij concurentie
Waarschijnlijk zullen ze uw bericht nog niet opgemerkt hebben of zal de Prox forum moderator die meer met zo’n zaken bezig is, hier niet gepasseerd zijn!
Enfin, jij kunt toch al bellen en is het voor u opgelost ;-)
Beste,
Vooreerst met deze grote pedalen te reageren, moet u/men maken dat er IT technische profielen op de klantendienst aanwezig zijn !
De mensen die daar nu zijn weten totaal geen fluit wat VOIP is, laat staan het IT gedeelte.
Deze mensen kunnen enkel weg met een dbase .
Na meerdere tels hebben we het opgegeven, en zo te zien zijn we niet alleen.
En nu beste vriend wat is uw oplossing ? Of gaan we een echelon hoger ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.