Beantwoord

VOIP account wachtwoord telefoonlijn



Toon eerste bericht

52 reacties

Beste Martin,

Als dat inderdaad zo is dat via mail deze gegevens wel worden doorgegeven waarom kunnen dan technische helpdeskmedewerkers na meer dan 20 !twintig! telefoontjes dit ook niet aangeven? Schandalig.  Zelf ben ik beroepsmatig ICT’er met meer dan 25 jaar werkervaring op dit identiek technisch gebied. Een simpel VOIP account is bij elke online VOIP aanbieder binnen 5 minuten geregeld. Proximus certificeert de FritzBox 7590 maar geeft de klanten ?bewust? géén of onvoldoende informatie en schermt de Bbox volledig af binnen het ‘user’ account. Waarom?! Een gecertificeerd modem wordt steeds meer verlangt en mag binnen de kaders van de Europese wetgeving niet geweigerd worden. Sterker nog je huurt een toestel dat nutteloos in de kast ligt. Hierover is het laatste woord nog niet gezegd. We hebben voor dit deel de ombudsman en zo nodig nemen we juridische bijstand.

FYI: 

  

hi, we kunnen je deze gegevens doorsturen maar dan best wel via prive
stuur je ons even een prive bericht met daarin volgende gegevens
klantennr, factuurdatum en activatiecode
je kan al deze info vinden op de 1ste pagina van je factuur

Cfr.: → voip instelling ims.belgacom.be | Proximus Forum

      FRITZ!Box 7530- en 7590-modems gecertificeerd door Proximus | AVM België

NB: pas morgen komt hier iemand die van proximus zelf is terug langs op het forum.

Reageer