Voicemail

  • 4 October 2021
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

ik kocht een trio telefoon en wil er graag voicemail op activeren en dat lukt me niet heb 3keer gebeld naar proximus maar de zaak is niet opgelost

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@beja1 

Ik stel vast dat je nog geen voicemail hebt.

Ik kan deze gerust activeren voor jou. 

Hier vind je alle info:

Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

 

 

Groeten

Geert

ik weet nog altijd niet hoe ik voicemail moet aanzetten en hoe ik de beltijd moet verlengen

geef eens wat meer uitleg aub

Als ik een telefoon bij proximus winkel koop dan  mag ik toch wel wat uitleg krijgen dacht ik

mvg

Bea

Ik krijg ook de wekker niet weg van mijn telefoon

mvg

Bea

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

voice mail Proximus p.5

smart-services.pdf~2019-01-03-11-12-02~cache.PDF (proximus.be)

ik begrijp dat @GeertC u uw voice mail kan/wil activeren indien u dit wenst

 

Dect Twist 304 (trio) handleiding p.9 voice mail & p. 11 wekker

Penguin.fm (proximus.be)

is er geen mogelijkheid om via menu - wekker voor een uitschakeling te kiezen (toegegeven in de handleiding niet expliciet vermeld tenzij via om het even welke toets voor 24 u)

 

beltijd vasste lijn verlengen

Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

in principe via 1987 - optie 3 - optie 1 (tot 6 beltonen)

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@beja1 Voor jouw vaste lijn werd Phonemail Basic aangepast naar Phonemail Full. Groetjes, Antonella

Reageer