Beantwoord

Vaste telefoon

  • 5 January 2018
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Beste mijnheer, mevrouw
we zijn gisteren aangesloten bij proximus maar ik heb een vraag over de vaste lijn.
Er staat op onze brief dat we onbeperkt kunnen bellen tussen vast en mobiel van het pack.
Betekend dat dan dat wij gratis mogen bellen naar naar mensen van het pack, heel de dag ook voor 17 uur? want we hebben onbeperkt maar niet voor 17uur blijkbaar ofwel. wil je het een uitleggen hoe het eigenlijk zit met ons vaste lijn. want wij zouden de vaste telefoon willen doorschakelen. maar we snappen niet hoe het zit. want we moeten blijkbaar al bij betalen. alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 5 January 2018, 16:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste Joeri, welkom bij proximus. Standaard bel je gratis na 17 uur met je vaste lijn, tenzij je een andere extra betalende formule hebt om ook overdag gratis te bellen. Naar andere nummers in je pack,zoals de gsmnummers, bel je onderling altijd gratis, ook overdag. Wens je je vaste lijn naar een ander nummer door te schakelen? Kan je eventueel via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je vaste telefoonnummer geven? Dan kijk ik na of ik reeds terug kan vinden wat je dient bij te betalen. Groetjes Freya

Reageer