Vraag

vaste telefonie in pack

  • 13 February 2022
  • 8 reacties
  • 126 Bekeken

We hebben een pack maxi internet-tv-vaste telefonie. Ik wou graag weten waarom we voor ieder gesprek met de vaste tel. Betalen , ook als dat ‘s avonds is. Terwijl dit pack niet echt goedkoop is…

 

 


8 reacties

is het dit pack dat je hebt → Flex--INT-TV-TEL-_NL_20200701~2020-07-01-06-07-21~cache.pdf (proximus.be)

Ik denk het niet…. We hebben het al lang. Het heet internet maxi- tv - fixed telephony.

vroeger gratis bellen na 16 uur…. Nu precies niet meer?

Ja inderdaad het zal over een oud pack gaan het is bellen na 17uur 

Gratis diensten voor vaste telefonie  Proximus Free calls Natinal

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) vanaf maandag

CS_PhoneLine_NL~2021-12-31-14-02-26~cache.pdf (proximus.be)

Vaste lijn abonnementen | Proximus

De vraag is of de (gratis) optie Free calls national al dan niet actief is op uw nummer 

Eventueel kan het gebruik van een Flex pack u een alternatieve of betere oplossing bieden (internet+TV+vaste lijn) in functie van uw behoeften

CS_Pack_Flex_NL~2021-12-31-14-01-46~cache.pdf (proximus.be)

 

inderdaad je kan ook activeren zoals uitgelegd op deze link → Gratis diensten voor vaste telefonie van Proximus | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Gerth

als ik dat zo lees, kan je best eens kijken op onze website naar een up to date pack?

https://www.proximus.be/nl/id_cr_catr_p/particulieren/packs.html

Kan je in je profiel je gegevens invullen? Dan kunnen we helpen met nakijken…

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

vriendelijke groeten

Tina

aan tina.b

OK. Je mag gerust een up to date pack voorstellen…. maar ik zou dan toch nog steeds graag weten waarom ik mijn telefoons opeens allemaal moet betalen, ook die in de avonduren……

 

Gert

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Gerth ik maak dossier 50214462 voor de achterliggende dienst, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

Reageer