Vraag

Vaste lijn werkt niet

  • 1 April 2020
  • 8 reacties
  • 605 Bekeken

Ik heb geen dekking meer voor mijn vaste lijn, moeilijk om de klantendienst te bellen. Ik heb wel internet. Zijn er storingen?

 

 


8 reacties

Klopt volledig mijn pa had het deze namiddag ook voor mat zon draagbare telefoon en gewoon de batterijen even uitnemen en het was ook weer in orde, maar  dat zijn we hier al gewoon hé toestellen even herstarten door de stroom even weg te nemen :wink:

Reputatie 6
Badge +3

Wanneer het uittrekken niet helpt kan je ook even de batterij loskoppelen voor een 10 tal seconden en dan terug in plaatsen. Zo reset je ook een draagbare oplaadbare telefoon in geval van problemen.

Reputatie 6
Badge +2

Dat gaat zo met sommige dingen!

Plots is alles weer ok...

Ik heb geen dekking meer voor mijn vaste lijn, moeilijk om de klantendienst te bellen. Ik heb wel internet. Zijn er storingen?

 

 


Hi eva, ik heb even je verbinding gecontroleerd en zie geen direct fouten hierop
je kan inderdaad best even de aansluiting nakijken en eventueel de batterijen van je toestel

Ik heb alles uitgetrokken en weer ingeschakeld.
De display geeft aan dat ik geen ontvangst heb, dus zijn de batterijen ok :wink:

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb geen dekking meer voor mijn vaste lijn, moeilijk om de klantendienst te bellen. Ik heb wel internet. Zijn er storingen?

 

 


Hi eva, ik heb even je verbinding gecontroleerd en zie geen direct fouten hierop
je kan inderdaad best even de aansluiting nakijken en eventueel de batterijen van je toestel

Reputatie 6
Badge +2

Er zijn wat storingen geweest rond 15.00 uur, een piekje van 150 meldingen,  maar niet echt veel, en 8 % was voor de vaste lijn, de meeste storingen waren internetstoringen. Vaste lijn dat komt wel doorheen de koperen draadjes. Zit alles goed vast? Toestel met  batterijen die plat zijn?

Je bedoelt waarschijnlijk gewoon dat je vaste lijn niet meer werkt, want 5G slaat op het mobiel gsm netwerk en voor 5G moet je smartphone er ook voo geschikt zijn.

Reageer