Vraag

Vaste lijn / Phone Line over IP-technologie / of opzeggen

  • 6 November 2017
  • 3 reacties
  • 641 Bekeken

Badge
Beste Proximus,

In mijn abbo zit nog een vast lijn in het pakket Tuttimus. Kan ik de vaste lijn opzeggen, gaat de prijs van het pack naar beneden?

Kan ik eventueel overschakelen naar Phone Line over IP-technologie? Aan zelfde prijs van het pakket maw vaste lijn weg en ipv Phone Line over IP-technologie?

Graag had ik meer info ontvangen

mvg,
Geert B

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
Uitstekende digitale geluidskwaliteit
Bij ieder nieuw Familus- of Tuttimus-pack is de Phone Line over IP-technologie voortaan standaard inbegrepen. Concreet betekent dit dat iedereen die voor een nieuwe Familus of Tuttimus kiest, met een HD-telefoon gesprekken kan voeren aan een uitstekende digitale geluidskwaliteit

Heb je al een pack met Phone Line en wil je ook genieten van die uitstekende geluidskwaliteit op je vaste lijn? Neem dan contact op met onze klantendienst op het nummer 0800 22 800 of ga langs in een Proximus Center en schakel gratis over op de Phone Line over IP-technologie
-> Misschien eens bellen naar 0800 22800?
Beste Proximus,

In mijn abbo zit nog een vast lijn in het pakket Tuttimus. Kan ik de vaste lijn opzeggen, gaat de prijs van het pack naar beneden?

Kan ik eventueel overschakelen naar Phone Line over IP-technologie? Aan zelfde prijs van het pakket maw vaste lijn weg en ipv Phone Line over IP-technologie?

Graag had ik meer info ontvangen

mvg,
Geert B

Ik denk (veronderstel) dat dit niks aan de prijs uitmaakt of het analoge telefoon (agw) is of via VOIP het is gewoon een andere manier van oversturen, of anders gezegd wat je betaalt voor je vaste lijn zal ook de prijs zijn voor VOIP.

En volgens mij geldt dit ook voor oude packs (dus als je geen mussen hebt 😉 )
volgens mij is voip gewoon zoiets als whatsapp en messenger zou dus gratis moeten zijn ?????????????????

Reageer