Beantwoord

Vaste lijn: nummerweergave

  • 23 December 2017
  • 28 reacties
  • 9647 Bekeken

Sinds enkele weken ben ik klant bij Proximus met een Familus abonnement, incl. vaste lijn.

In - en uitgaande oproepen verschijnen als "anoniem". Het is dus niet mogelijk om te zien wie er opbelt of wie ik opbel met de vaste lijn.
Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door JanDe 12 January 2018, 08:41

Bekijk origineel

28 reacties

Ter info:

Om je opties te beheren:

  • Vanaf je eigen telefoon: bel 1987 (gratis)
  • Vanaf een andere telefoon of een gsm in België: bel 0800 1 1987 (gratis)
  • Vanuit het buitenland: bel +32 70 21 1987 (= tarief internationale oproep)

In de laatste 2 gevallen, word je gevraagd om eerst je telefoonnummer (zonder landnummer) en je Phone Manager-code in te voeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_fct_config_fix/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/diensten-op-je-vaste-lijn-instellen.html

Activering en deactivering van de Slimme Diensten

(1) Dienst toevoegen: activeer een dienst op je lijn.
(2) Dienst verwijderen: deactiveer een dienst op je lijn.

Reputatie 7
Badge +4

hoe kan ik mijn nummer herkenning inschakelen, als ik nu bel ziet mijn contact persoon privé nummer staan met als gevolg dat veel personen mijn oproep niet beantwoorden.

 

Hebt u eventueel een geheim nummer (niet opgenomen in de telefoongids)? In dat geval zal 1987 u mijns inziens geen oplossing bieden

ja dan kan je inderdaad in dat geval alleen door het eventueel door prox laten  aanpassen :slight_smile:

Reageer