Beantwoord

Vaste lijn: nummerweergave

  • 23 December 2017
  • 37 reacties
  • 14603 Bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

o, zou het eens moeten proberen dan
Als je het geprobbeerd hebt laat het eens weten a.u.b.

PS: het nadeel van 1919 is dat het maar de laatse gemiste oproep is die je kunt opvragen.
Het beluisteren van de phonemail binnengekomen berichten is dit eigenlijk gratis?
Reputatie 7
Badge +4
Ja Martin
die 1919 hoelang zou die gemiste oproep te beluisteren zijn of zou de laatste gemiste oproep er blijven instaan (tot dat er eventueel een nieuwe binnen komt)
Reputatie 6
Badge +2
Phonemail is net hetzelfde systeem als de voicemail op een gsm. 📮 😜
Reputatie 6
Badge +2
Ja ze blijven staan net zoals op de gsm.

@Leeuwke  hier nog wat info die te vinden is op site https://www.proximus.be/slimmediensten

Gratis en betalende opties voor je vaste lijn | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

De optie Weergave Oproeper is sinds  01/01/19 niet meer apart verkrijgbaar was € 3,99 en is nu in het Voordeelpack Slimme Diensten.

Deze optie omvat, naast nummerweergave, ook de weergave van de naam van de oproeper, oproepdoorschakeling, signaal tweede oproep en dit voor slechts 1
EUR meer per maand (of 4,99 EUR/maand). Meer info over deze optie op : www.proximus.be/slimmediensten

 

Om toegang te krijgen tot de slimme diensten van je vaste lijn, bel naar Phone Manager:

  • met je vast toestel: 1987 (gratis)
  • met een ander toestel: 0800 1 1987 (gratis)
  • vanuit het buitenland: +32 70 21 1987 (internationaal tarief)

Bel je met een ander vast toestel? Geef dan je telefoonnummer (zonder internationale toegangscode) in gevolgd door je Phone Manager-code. Ken je die niet? 

Als je de code van Phone Manager kwijt bent , niet kent of je wilt deze wijzigen, dan moet je een nieuwe code in te stellen via je eigen telefoontoestel. Je hebt deze code nodig om je opties en diensten te kunnen instellen vanop een ander toestel.

  • Bel naar het gratis nummer 1987, kies optie 4 Wijziging van het Phone Manager-profiel en daarna optie 1 Wijziging van het wachtwoord om een nieuwe code in te stellen.
  • Je Phone Manager-code mag 6 tot 8 cijfers bevatten.Voor de hand liggende combinaties, zoals 123456 of 111111, worden automatisch geweigerd.

Je nieuwe Phone Manager-code zal binnen de 2 uur in werking treden.

hoe kan ik mijn nummer herkenning inschakelen, als ik nu bel ziet mijn contact persoon privé nummer staan met als gevolg dat veel personen mijn oproep niet beantwoorden.

Reputatie 7
Badge +5

@Leeuwke Als je nog vragen voor ons zou hebben aarzel dan niet om ons te contacteren.

Reputatie 7
Badge +4

hoe kan ik mijn nummer herkenning inschakelen, als ik nu bel ziet mijn contact persoon privé nummer staan met als gevolg dat veel personen mijn oproep niet beantwoorden.

 

Hebt u eventueel een geheim nummer (niet opgenomen in de telefoongids)? In dat geval zal 1987 u mijns inziens geen oplossing bieden

ja dan kan je inderdaad in dat geval alleen door het eventueel door prox laten  aanpassen :slight_smile:

Reageer