In - en uitgaande oproepen verschijnen als "anoniem". Het is dus niet mogelijk om te zien wie er opbelt of wie ik opbel met de vaste lijn.
Hoe los ik dit op?
Beste antwoord door JanDe
Bekijk origineelBeste antwoord door JanDe
Bekijk origineelDe optie Weergave Oproeper is sinds 01/01/19 niet meer apart verkrijgbaar was € 3,99 en is nu in het Voordeelpack Slimme Diensten.
Deze optie omvat, naast nummerweergave, ook de weergave van de naam van de oproeper, oproepdoorschakeling, signaal tweede oproep en dit voor slechts 1
EUR meer per maand (of 4,99 EUR/maand). Meer info over deze optie op : www.proximus.be/slimmediensten.
Om toegang te krijgen tot de slimme diensten van je vaste lijn, bel naar Phone Manager:
Bel je met een ander vast toestel? Geef dan je telefoonnummer (zonder internationale toegangscode) in gevolgd door je Phone Manager-code. Ken je die niet?
Als je de code van Phone Manager kwijt bent , niet kent of je wilt deze wijzigen, dan moet je een nieuwe code in te stellen via je eigen telefoontoestel. Je hebt deze code nodig om je opties en diensten te kunnen instellen vanop een ander toestel.
Je nieuwe Phone Manager-code zal binnen de 2 uur in werking treden.
hoe kan ik mijn nummer herkenning inschakelen, als ik nu bel ziet mijn contact persoon privé nummer staan met als gevolg dat veel personen mijn oproep niet beantwoorden.
hoe kan ik mijn nummer herkenning inschakelen, als ik nu bel ziet mijn contact persoon privé nummer staan met als gevolg dat veel personen mijn oproep niet beantwoorden.
Hebt u eventueel een geheim nummer (niet opgenomen in de telefoongids)? In dat geval zal 1987 u mijns inziens geen oplossing bieden
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.