Beantwoord

Vaste lijn: nummerweergave

  • 23 December 2017
  • 37 reacties
  • 14623 Bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ontdek wie opbelt: laatste gemiste oproep
Bel gratis 1919
Staat dit actief ? Gratis te laten activeren anders.
Ook gratis de volledige Phonemail en niet de basic.
Met de volledige Phonemail kan jezelf een bericht inspreken zodat degene die je belt jouw opname hoort en na de bieptoon een bericht kan inspreken zoals het is bij een GSM.
Reputatie 6
Badge +3
Ja, Philippe, dat is helaas een betalende dienst. Ik annuleer hem bij deze. Fijne dag. Jan
Graag een reactie of aanpassing van Proximus a.u.b. !!!
Reputatie 3
Badge +1
Waarom moet hiervoor betaald worden. Bij een gsm/smarthphone wordt dit automatisch weergegeven.
Dit is toch maar 1 maal in te stellen. Ik vind dit eigenlijk een service van Proximus.
Andere providers rekenen hiervoor geen meerprijs aan.

Inderdaad vreemd dat je hier nog altijd voor moet betalen, is vast net zoiets als die huur telefoontoestel die nog jaren is blijven hangen ....
Waarom moet hiervoor betaald worden. Bij een gsm/smarthphone wordt dit automatisch weergegeven.
Dit is toch maar 1 maal in te stellen. Ik vind dit eigenlijk een service van Proximus.
Andere providers rekenen hiervoor geen meerprijs aan.
Goeiemorgen Philippe, ik heb de aanpassing gedaan. Prettig weekend. Jan

Beste Jan,

Bedankt maar ik vind het absurd om hiervoor 3,99 EUR te betalen per maand. U mag dit dus annuleren...
Ik merk op dat mijn telefoonnummer nog steeds als "anoniem" wordt getoond bij de persoon wie ik opbel. Ik veronderstel dat dit wel gratis kan worden aangepast? Zo ja, mag u dit in orde brengen.

Bedankt alvast
Reputatie 6
Badge +3
Goeiemorgen Philippe, ik heb de aanpassing gedaan. Prettig weekend. Jan
Kan ik intussen een antwoord van Proximus zelf bekomen?

Mvg,
Bedankt voor de info, dan wacht ik de reactie van Proximus zelf af om na te gaan of er iets dient aangepast te worden in de instellingen. Vandaag krijg ik de melding "Page no longer available" wanneer ik naar myProximus wil gaan.

Prettig eindejaar.

Er zijn dikwijls fouten met het gebruik van Myproximus en het zou goed kunnen dat iemand van proximus een instelling zal moeten doen voor u, maar vandaag zondag gaan ze hier niet reageren en morgen ook niet officiële feestdag.

Ik heb nog wat liggen zoeken op hun site en ik zie toch staan dat weergave oproeper een betalende dienst is:
zie >
https://www.proximus.be/dam/jcr:9dcad8c5-ca1b-49aa-97e5-aa0a88f9b3af/cdn/sites/support/documents/nl/fixed-line/smart-services~2016-07-28-14-10-19~cache.pdf

want hier zie ik staan voor gratis diensten >
https://www.proximus.be/nl/id_cr_telsub/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn.html



bijkomende info:
> diensten vaste lijn
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_fct_config_fix/particulieren/welkom-bij-support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/vaste-lijn-diensten-instellen.html
Er zijn dikwijls fouten met het gebruik van Myproximus en het zou goed kunnen dat iemand van proximus een instelling zal moeten doen voor u, maar vandaag zondag gaan ze hier niet reageren en morgen ook niet officiële feestdag.

Ik heb nog wat liggen zoeken op hun site en ik zie toch staan dat weergave oproeper een betalende dienst is:
zie >
https://www.proximus.be/dam/jcr:9dcad8c5-ca1b-49aa-97e5-aa0a88f9b3af/cdn/sites/support/documents/nl/fixed-line/smart-services~2016-07-28-14-10-19~cache.pdf

want hier zie ik staan voor gratis diensten >
https://www.proximus.be/nl/id_cr_telsub/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn.html



bijkomende info:
> diensten vaste lijn
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_fct_config_fix/particulieren/welkom-bij-support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/vaste-lijn-diensten-instellen.html
Bedankt voor de reactie Martin. De link is van toepassing op de prof. klanten lijkt me. Is dit ook van toepassing binnen de Familus?

Wanneer ik via MyProximus een aanpassing wil doen aan de diensten, krijg ik een foutmelding:

[Exception in:/smartServices/smartServices.jsp] null

(zowel met Safari, Chrome als Firefox..)
ik weet als je iets hebt aan de info op de prox site:
https://www.proximus.be/nl/id_cb_fixteloptions/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/vastelijn-tv/opties-en-diensten-voor-uw-vaste-lijn/gratis-en-betalende-opties-voor-uw-vaste-lijn.html

In myproximus (http://proximus.be/login) kun je o.a ook de weergave ook in en uit schakelen

Reageer