Vraag

toegangscode phonemanager 1987

  • 5 March 2022
  • 4 reacties
  • 293 Bekeken

Ik wil “anoniem “ uitzetten op mijn vaste lijn. Online schijnt dit niet meer te gaan. Bel 1987. 

Als ik 1987;bel krijg ik de melding dat mijn toegangscode, die ik trouwens niet ken of heb, “ongeldig gemaakt is “ 

080022800 gebeld en ze kunnen me niet helpen met de toegangscode.

Anoniem is intussen wel in orde. Maar 2 x gebeld en niemand kan me blijkbaar helpen meted toegangscode.

Alvast bedankt en fijne zaterdagavond.


This topic has been closed for comments

4 reacties

Dank u!

 

Reputatie 7
Badge +4

@Grid124 Normaalgezien moet je -als je belt vanop je vaste lijn- geen pincode ingeven, tenzij je dit hebt ingesteld via het menu waarvan hierboven sprake is. 

Ik heb je profiel gereset. Je pincode is nu 1234. 

Als je vanop je eigen lijn 1987 belt, zal je uitgenodigd worden om je nieuw paswoord in te voeren.

Let op:

  • Zolang je geen nieuw wachtwoord hebt ingevoerd, krijg je geen toegang tot de Phonemanager vanop afstand,
    zelfs als je dat nummer als je betrouwbaar telefoonnummer hebt geprogrammeerd.
  • De instellingen (verkorte nummers, betrouwbaar telefoonnummers, beveiliging van thuis uit,...) blijven bewaard.
  • Het wachtwoord moet tussen de 4 en de 6 cijfers zijn (niet opeenvolgende of dezelfde cijfers!).
  • Het wachtwoord voor de toegang op afstand is hetzelfde wachtwoord als voor de beveiliging van thuis uit.

 

Dankjewel! Via Phonemanager had ik al geprobeerd dus ik heb alles ingevuld zoals u schreef. Ik wacht dan maar af tot maandag. Prettig weekend.

Als het niet lukt als volgt → Phone Manager-code terugvinden of wijzigen | Proximus

dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.