Beantwoord

Terugsturen decoder + modem


Reputatie 2
Na mijn opzegging kreeg ik van Proximus stickers om mijn modem + decoder terug te sturen naar het Proximus repair center. Alles is daar netjes afgeleverd door Bpost op 03/05/2019 om 09.39u (tracking). Nu blijf ik nog steeds herinneringen ontvangen (vanmorgen nog !) dat ik de modem + decoder moet opsturen voor 12/05/2019 ! Een telefoontje naar Proximius klantendienst brengt weinig of geen soelaas. Nog mensen met dezelfde problemen? Ik overweeg klacht bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 June 2019, 15:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Hey Novaboy1
Als je mij je klantennummer eens doorstuurt, kan ik eens kijken wat er gebeurd.
Misschien kan ik wel helpen en hoef je niet langs Ombudsdienst te gaan. 😉
ik heb hier een factuur liggen van 149 euro omdat de modem+ decoder 2 weken te laat binnen was, misschien ook iets voor de ombudsdienst. Klantendienst gebelt daar zeggen ze oh ja alles is binnen geleverd maar u moet toch betalen omdat het te laat is, dat zijn de regels.Maar is 149 euro dan niet wat veel?
Reputatie 2
[EDIT: Privénummer verwijderd]
Reputatie 3
Badge +1
Mij werd bij de post op het hart gedrukt het bewijsje van terugsturen goed te bewaren, die hadden het al vaker mis zien gaan, bij mij ging het blijkbaar toevallig eens goed
Reputatie 2
Ik heb mijn bewijzen hoor,en de tracking van Bpost
😀
Reputatie 2
Kzag al op de forums dat hier veel problemen mee zijn......
Reputatie 2
Ik wacht nog even op antwoord van SamanthaV,en anders onmiddellijk klacht bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie,dan kunnen ze het daar eens gaan uitleggen 😉
ik heb hier een factuur liggen van 149 euro omdat de modem+ decoder 2 weken te laat binnen was, misschien ook iets voor de ombudsdienst. Klantendienst gebelt daar zeggen ze oh ja alles is binnen geleverd maar u moet toch betalen omdat het te laat is, dat zijn de regels.Maar is 149 euro dan niet wat veel?

Hallo fast002
Als je echt naar Ombudsdienst wilt stappen hiervoor, kan ik je uiteraard niet tegenhouden. 😞

Wat ik wel kan doen, is meegeven dat jouw geval wel anders is dan dat van Novaboy.
Bij de stopzetting sturen we communciaties in verband met het terugsturen van de modems en decoders.
Er is een verwittiging dat er kosten aangerekend gaan worden als dit niet tijdig gebeurd en ook worden er sms'en doorgestuurd ter herinnering.
Dus als er kosten aangerekend zijn omdat de het te laat werd binnengestuurd, dan is dit coform onze algemene voorwaarden.

Maar als je wilt en als je je gegevens aanvult op jouw profiel, dan kan ik eens kijken wat er gebeurd is en wat we eventueel kunnen doen.
Ik wacht nog even op antwoord van SamanthaV,en anders onmiddellijk klacht bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie,dan kunnen ze het daar eens gaan uitleggen 😉

Novaboy
ik kijk het na en kom asap terug bij jou. 🙂
Novaboy
het is in orde.
De toestellen zijn binnengekomen, maar het is blijkbaar niet doorgestroomd naar het programma dat de herinneringen stuurt.
Bij deze is het in orde, ik heb het ingegeven en je zal geen herinneringen meer ontvangen. 🙂
Reputatie 2
Dankuwel voor de info,bij deze is de zaak voor mij dan afgesloten.