Vraag

Technische problemen

  • 29 January 2019
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Al een week hebben wij technische problemen met onze telefoonlijnen. Vorige dinsdag middag komt er een technicus langs die dan later nog een brief in de bus deponeert dat hij nog eens moet terugkomen en dat we gaan gecontacteerd worden maar niks uiteraard.
Nu ligt onze telefoon weer uit! Dus weer niet bereikbaar voor onze klanten! Dan bel je nog maar eens en krijg je als antwoord ik vind geen ticket nummer dat is mijn probleem niet.
En als je vraagt om na te kijken wat er aan de hand krijg je als antwoord dat kan ik niet?!
Vriendelijkheid en Nederlands spreken dat was ook een optie... !
En ze vond niet wat er aan de hand was maar ze ging dan wel morgen een technieker sturen maar nu iets nakijken dat kon niet?! Nog nooit geweten dat zelfs je lijn niet eerst vanop afstand verder nakijken en proberen om iets op te lossen?
Dat is even veel gezegd als ik heb geen zin trek uw plan met uw probleem maar dat je als zelfstandige niet bereikbaar bent voor je klanten en ze ook zelf niet kan opbellen niet het probleem van Proximus.

2 reacties

Louter ter info: Proximus kan je lijn doorschakelen naar je GSM als tijdelijke oplossing tot het probleem opgelost is met je vaste lijn.
Reputatie 7
Badge +4
Aangezien dit via een telefoon centrale gaat kan ik niet nagaan wat er juist aan de hand is of kan ik de doorschakeling niet voor jou doen. Ik raad je aan te bellen naar het gratis nummer 0800 22 500

Reageer