Beantwoord

Storing telefoon

  • 21 October 2018
  • 6 reacties
  • 2602 Bekeken

Ik heb aan de Klantendienst via hun onlineformulier laten weten dat mijn telefoon niet werkt en ik ontvang telkens een bericht dat ze hebben geprobeerd mij te contacteren maar dat is nu juist het probleem. Is het niet mogelijk een antwoord te krijgen via maiL
Ik heb via het onlineformulier ook geprobeerd foto's te sturen van de achterkant van de 2 bakjes die aan mijn centrale staan want er zijn twee losse kabels maar dat is niet gelukt. Is er een mailadres waarnaar ik deze kan sturen?
Ik heb geen gsm.
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 22 October 2018, 10:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Sabine, de dienst voor de telefooncentrales werkt niet via het forum of via email. Dit is effectief telefonisch te contacteren via 080022500 en daar je nummer van je vaste lijn doorgeven:
- Indien er een storing op de lijn zit zal men een technieker sturen
- Indien het probleem vanop afstand door het Remote team kan worden opgelost, dan zal dit zo gebeuren.
Maar een contactnummer is natuurlijk altijd wel heel handig
Mijn probleem is dus onoplosbaar.
Reputatie 7
Badge +4
Nee hoor, ofwel via een technieker ter plaatse ofwel via de mensen van de helpdesk van de telefooncentrales zal je probleem worden opgelost.
Deze mensen werken alleen niet via het Forum of Sociale media.
Ik stuur berichten via het onlineformulier. Zij kunnen niet antwoorden via mail, enkel via de telefoon maar mijn telefoon werkt niet.
Reputatie 7
Badge +4
Maar als je telefonisch contact gaat opnemen (desnoods met een ander telefoontoestel) kan men je doorgeven of een technieker nodig is. Grtjs
Dus ik moet een andere telefoon gaan zoeken om mijn telefoonprobleem te kunnen oplossen?

Reageer