Beantwoord

Slimme diensten en weergave oproeper

  • 9 April 2019
  • 9 reacties
  • 2145 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 33 reacties
Probeer al enkele maanden de optie weergave oproeper via My Proximus te annuleren maar dit lukt niet???? Hierdoor heb ik al verscheidene maanden op rij contact moeten opnemen met de klantendienst omdat het mij aangerekend wordt. Ik heb de optie slimme diensten geactiveerd waarin weergave oproeper is inbegrepen dus dubbel betalen is nogal zot denk ik.
Graag een oplossing van Proximus …. al alles geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 April 2019, 14:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Steven,

Ik heb de Slimme Diensten opgezegd via order

R000000110000AQLTO

Binnen max 24u zijn deze volledig opgezegd.

Groetjes,Joël
Hallo Proximus,
Zoals verwacht weer problemen met mijn aanrekening.
Nu is de optie Weergave oproeper aangerekend in plaats van de optie Slimme diensten?????
Moet ik nu voor de vierde maand op rij contact opnemen met de klantendienst??????
Graag een oplossing Proximus......My Proximus aanpassen zodanig dat Weergave oproeper niet meer voorkomt op My Proximus
Grtjs
Wacu


Hey Wacu
Momenteel is er nog een dossier hiervoor lopende.
Blijkbaar is er technisch iets nog niet volledig in orde en onze technische dienst is hiermee bezig.
Je hoeft je geen zorgen te maken, we brengen dit asap in orde. :)
En je wordt sowieso nog gecontacteerd hierover.
groetjes Samantha
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

optie slimme diensten bevat automatisch de dienst weergave oproeper. Je kan wel dienst weergave oproeper apart hebben maar geen slimme diensten zonder weergave oproeper

Dus graag even laten weten : ofwel pack slimme diensten (met weerg oproeper) , ofwel enkel weergave oproeper ?

je kan ons via een privébericht je klantgegevens doorsturen... bedankt

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden

vriendelijke groeten,

Tina
Reputatie 7
Badge +3
Beste Steven_01,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Badge
Merci, hopelijk komt het nu in orde.
@tina.b
Op afrekening November 2018 stond duidelijk deze tekst:'De optie Weergave Oproeper verdwijnt en wordt vanaf 01/01/19 Voordeelpack Slimme Diensten. Deze optie omvat, naast de
nummerweergave, ook de weergave van de naam van de oproeper, oproepdoorschakeling, signaal tweede oproep en dit voor slechts 1
EUR meer per maand (of 4,99 EUR/maand). Meer info over deze optie op : www.proximus.be/slimmediensten.'
Proximus past dus zelf tarief aan en veronderstelt dat ik als klant het ganse pakket wil.
Trouwens Proximus is hierin enorm duur.
Bij Scarlet is deze optie 1,02€...
Ondertussen heb ik het zelf reeds kunnen aanpassen via My Proximus maar deze opties zitten wel goed verborgen.
Ik vraag me af of alle klanten automatisch aangepast zijn naar de Slimme Diensten met hogere prijs?
Mvg
Artie
Badge
Ik denk toch dat er iets scheelt met de de-activering van de slimme diensten via MyProximus: ik heb ook al twee keer het 'Voordeelpack' (dat ons enkele maanden geleden ongewenst opgedrongen werd als alternatief voor 'nummerweergave') proberen annuleren, maar het blijft actief staan, hoewel ik telkens een bevestiging van de annulering ontvang via e-mail. Beste Proximus, kunnen jullie dit aub bekijken? Er klopt trouwens nog iets niet: de optie 'weergave oproeper' is apart nog altijd beschikbaar als optie via MyProximus, hoewel dit zogezegd op 1/1/2019 ging verdwijnen. Begrijpe wie begrijpen kan...

Overigens zou het geen slecht idee zijn om de naam van dat 'voordeelpack' te wijzigen, want het is allesbehalve voordelig. 5 euro voor nummerweergave, dat is te gek voor woorden. Dat is de klanten gewoon in het gezicht uitlachen. En dan nog eens onmogelijk maken om te de-activeren, onvoorstelbaar...
Reputatie 1
Beste,
Hieronder vind je dus de tekst op de aanrekening van november:
Wijziging vanaf 01/01/2019: optie Weergave Oproeper (prijzen incl. btw).
De optie Weergave Oproeper verdwijnt en wordt vanaf 01/01/19 Voordeelpack Slimme Diensten. Deze optie omvat, naast de
nummerweergave, ook de weergave van de naam van de oproeper, oproepdoorschakeling, signaal tweede oproep en dit voor slechts 1
EUR meer per maand (of 4,99 EUR/maand). Meer info over deze optie op : www.proximus.be/slimmediensten.

Dus het is voor 1€ meer verschillende diensten gebundeld.....dus niet alleen voor Weergave oproeper.
Het probleem bij mij is dat Weergave oproeper nog steeds geactiveerd is en ik het niet weg krijg .
Gevolg daarvan is dat ik sinds januari dit dubbel wordt aangerekend en ik telkens naar de klantendienst moet bellen om dit recht te zetten......

Groeten Wacu
Reputatie 1
Hallo Proximus,
Zoals verwacht weer problemen met mijn aanrekening.
Nu is de optie Weergave oproeper aangerekend in plaats van de optie Slimme diensten?????
Moet ik nu voor de vierde maand op rij contact opnemen met de klantendienst??????
Graag een oplossing Proximus......My Proximus aanpassen zodanig dat Weergave oproeper niet meer voorkomt op My Proximus
Grtjs
Wacu