Vraag

schade / compensatie

  • 13 September 2021
  • 4 reacties
  • 312 Bekeken

Beste,


Op 30 augustus kwam een (externe) technicus langs op mijn nieuw adres om mijn bestaande producten van Proximus (internet, tv, vaste lijn) naar daar te verhuizen.

Mijn vaste lijn had ik voordien zelf manueel doorgeschakeld naar een gsm-nummer, om eventuele onderbrekingen al te vermijden. De installatie lukte, behalve voor de vaste lijn.
Ondertussen, meer dan 2 weken met enkele bezoeken van dezelfde technicus en talloze oproepen aan de klantendienst later, werkt de vaste lijn nog steeds niet. Ik zou worden teruggebeld - niet gebeurd - of het zou binnen de 48 uur worden opgelost - niet gebeurd.

Deze ochtend kwamen enkele klanten aan mijn deur om te melden dat ik zelfs helemaal niet meer bereikbaar ben via het vaste - steeds doorgeschakelde - nummer. Blijkbaar ben ik afgelopen weekend afgesloten en zelfs van 1207 e.d. verwijderd.

Ik wens dan ook dat dit probleem zo snel mogelijk een definitieve oplossing voor dit probleem en een compensatie voor de geleden schade (financieel verlies wegens onbereikbaarheid voor klanten + tijdverlies wegens onredelijke en onvoldoende contacten met Proximus).

Ik weet niet hoe ik Proximus zover kan krijgen om deze klacht in behandeling te nemen en fatsoenlijke dienstverlening en genoegdoening te bieden.


Vriendelijke groeten,
Jozef


4 reacties

TUI: compensatie kan pas bepaald worden op het moment dat het probleem opgelost werd, maar de Prox forummedewerkers kunnen dit verder met u bespreken als iemand van hen hier de draad opneemt.

Beste

 

Het probleem is intussen opgelost.

Ik hoop dan ook dat een Proximus-forummedewerker me zal contacteren.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JozefC als je in het klantprofiel hiereen klantnummer of telefoonnummer toevoegt volgen we dit graag voor je op! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@JozefC Voor de vraag tot compensatie heb ik dossier 49253406 opgemaakt. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en verder met jou contact opnemen. Groetjes, Antonella

Reageer