Vraag

proximus maxi internet pack opgezegd

  • 24 February 2023
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Hallo iedereen,

 

Sinds 18.02.2023 heb ik mijn proximus internetpack (tv,telefonie,internet) opgezegd en ben ik overgeschakeld naar mobile vikings (internet) met een nieuwe modem.

In mijn proximus app zie ik wel dat mijn vaste lijn niet is opgezegd en nog steeds actief is. Is dat omdat mobile vikings dezelfde lijn gebruikt? Zoja, hoe gebeurt de facturatie? Ik wil er zeker van zijn dat ik niet dubbel moet betalen.

Moet de modem en tvbox (zwart) teruggestuurd worden, omdat ik geen retourlabel heb ontvangen en de klantendienst zegt dat de modem gekoppeld is aan mijn telefoonlijn en momenteel niet mogelijk is om ééntje op te maken en dat ik moet wachten op een retourlabel voor de tvbox, wat vreemd is. Die worden nochtans gehuurd en ik kan er niets mee doen omdat ik een nieuwe modem kreeg van mobile vikings.

 

Ik heb al 3 verschillende mensen van proximus aan de lijn gehad met een verschillende uitleg omdat ze niet zeker zijn.

Hopelijk weet iemand hier hoe het verder moet.

 

Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten

 

 


6 reacties

TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: tijdens het weekend komen de PX forummedewerkers hier niet langs op het forum.

Ondertussen ontving ik een herinneringsmail met een retourlabel, maar de link werkt niet.

 

Terugsturen van gehuurd materiaal
 
 

Dag Emrah,
 

Op 27/12/2022 hebben we je een bericht gestuurd over de teruggave van het Proximus-materiaal onder klantnummer 619451080.

Jammer genoeg hebben we het volgende materiaal nog niet ontvangen: TV Box, Modem b-box.

Wil je onnodige kosten vermijden? Stuur het dan vóór 14/03/2023 terug via een bpost-punt.

Gebruik hiervoor de retouretiketten, die je terugvindt in ons eerste bericht of via deze link.

Heb je het materiaal ondertussen al teruggestuurd? Geweldig nieuws! Dan hoef je niets meer te doen 😊
 
 
 

Alvast bedankt,

Het Proximus-team
Reputatie 7
Badge +3

@Emrah5452 

beste,

vreemd, ik zie in je order/producten geen toestellen meer staan die teruggestuurd moeten worden. 

enkel het order voor de telefoonlijn staat nog open: je nieuwe provider gaat overname doen

groeten

Tina

Beste,

 

Ik vind het ook vreemd. De modem en tvbox heb ik nog steeds in mijn bezit en wil deze graag terugsturen. Daarnet nog een sms ontvangen van proximus. Er moet toch ergens een probleem zijn.

Een communicatieprobleem is al een feit.

Is het mogelijk om dit verder te onderzoeken aub. Producten die ik niet gebruik, betaal ik niet graag.

 

Modem: bbox v3

Tv box: v5

 

Beste Proximus-klant, ben je vergeten ons het materiaal (TV Box, Modem b-box) onder klantnummer 619451080 terug te sturen? Geen erg, een vergetelheid kan gebeuren. Maar je stuurt het best wel terug vóór 14/03/2023 om kosten te vermijden. Gebruik het retouretiket dat je bij ons eerste bericht hebt ontvangen of raadpleeg de info op
https://proximus.link/CeZdncCCe8Ao om je pakket terug te sturen via een bpost-punt. Het is al gebeurd? Goed nieuws, bedankt!

Na een moeizaam overleg met de klantenservice van proximus mocht ik de modem en de tvbox bij een proximus shop binnenbrengen. Dit is op 28.02.23 gebeurd. Op 10.03.23 krijg ik opnieuw een mail waarbij proximus dreigt met een boete van 248 euro en en deadline. 

Ik heb alle info verzameld o.a mails, chats, berichten incl. gesprekken. Deze gaan nu naar test aankoop, social media.

Oude berichten van ex proximus klanten zijn hierbij ook verzameld. Blijkbaar gebeurd dit al een paar jaar. Tijd om stop te zeggen tegen deze walgelijke praktijken.

 

Mijn abonnement werd op 18.02.23 opgezegd. Maar heb toch een volle maand moeten betalen🤷‍♂️

 

DEGOUTANT

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Emrah5452  Je dossier is lopende. De beheerder hiervan zal je contacteren. Groetjes

Reageer