Vraag

Problemen vaste lijn Download aan 0.1 a 0.5 mb en upload aan 0.1 mb + afgehaakt klantendienst

  • 20 June 2019
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

Goeiendag mvr/mhr vanaf gisterenmorgen is de vaste lijn beginnen raar doen hierdoor kon er van smorgens al geen tv gekeken worden . Nu tegen de avond was ik weer naar de tijd van de 56Kbps gekomen lol . Nu nog steeds 0.1 a 0.5mb down en 0.1 up . Gisterenavond via de chat proberen contact te hebben om te horen of er een storring was bij jullie . Maar ik kwam op een irriterende bot veronderstel ik die me zelf niet deftig antwoorde . Nu vanmorgen zelfde probleem dus ik zeg ik bel de klantendienst even . Wordt er na 13 minuten betalend te wachten op een zeer irriterend bandje muziek afgehaakt. Dus eerlijk gezegd raak ik lichtjes geirriteerd maar ik kan er de lach nog bijhouden 😉 Zou ik eventueel kunnen verdergeholpen worden of moet dit echt naar testaankoop ?? Ik denk dat we het misschien hier kunnen oplossen 🙂 Zijn er nog mensen met problemen in vlaams Brabant Dilbeek ?

4 reacties

heb je soms facturen die nog als achterstallig aangeduid staat als je kijkt op http://myproximus.be
Je kunt al proberen door je bbox even 5sec stroomloos te zetten om te zien of dit iets helpt.
Neen facturen zijn betaald ! De modem heb ik al verschillende malen herstart en 15 sec stroomloos gezet . Ik heb ook getest op draadloos wifi en andere . Dusja ofwel is mijn modem naar de vaantjes wat me zou verbazen want ik heb nog connectie . Ofwel is er een storing bij jullie wat ik persoonlijk denk dat het probleem is . Nu omdat ik geen echte confirmatie krijg over een storing al tonen de storingsites dit wel aan . Is het dan misschien mogelijk iemand van de technische dienst te laten langskomen ? Vriendelijke groeten Santens Frederik
Ok heb dan toch een persoon in de chat gehad die het nagekeken heeft en het zou aan mijn modem liggen .?! Ze sturen deze namiddag meteen iemand langs dus laat ik vanavond wel even weten of alles opgelost geraakt is 😉
Jonas(klantendienst belgacom) dank je voor de vriendelijke en effectieve hulp nu zien we later wel of het de modem was ...
Reputatie 7
Badge +4
Dag Frederik,
Blij te horen dat Jonas je heeft kunnen verderhelpen.
Ik heb hem het compliment dan ook doorgespeeld!

Veel succes met de nieuwe modem en nog een heel fijne dag toegewenst.

Grtjs

Charlotte

Reageer