Vraag

phonemail meldingen per email

  • 29 October 2020
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Waar kan ik het e-mail adres invullen of wijzigen die de optie phonemail meldingen per e-mail gebruikt welke ik heb ingesteld via het 1969 nummer phonemail instellingen ?


This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Fijn te horen dat het terug in orde is. Je kan steeds extra info melden via “ticket” in je profiel als je iets wil doorgeven wat niet iedereen moet kunnen lezen. Het mailadres dat ik hier kan zien in je profiel is inderdaad dat van My Proximus, maar ik wist natuurlijk niet zeker of dat ook hetgene was dat je wilde gebruiken voor je voicemail. 

Nog iets, mijn profiel op deze forum site heeft geen veld waar een e-mail adres kan ingevuld worden, laat staan gewijzigd. Het komt dus waarschijnlijk van My Proximus of ben ik verkeerd ?

Blijkt dat jezelf het e-mail adres van de phonemail meldingen niet kan aanpassen. Sinds de instellingen beheerd worden via het nummer 1969, kan dus enkel Proximus zelf het e-mail adres aanpassen indien nodig. Dit gebeurt dus ook niet automatisch wanneer je je profiel aanpast op My Proximus. Goed om weten dus.

Ik heb via support verkregen dat mijn e-mail adres aangepast werd, en de meldingen werken nu terug zoals het hoort’.

Dus geen verdere actie meer nodig. Dank voor de reactie

Dank voor de reactie. Alle instellingen via 1969 heb ik gedaan, maar nergens vind ik welk e-mailadres gebruikt wordt of waar ik het kan instellen. Graag zou ik willen dat u dat dan zelf aanpast. Het te gebruiken e-mailadres is dat van mijn profiel op My Proximus. Ik kreeg in het verleden wel meldingen via een oud alias mailadres met @skynet.be. Maar sinds ik dit heb moeten verwijderen en een alias mailadres met @proximus.be kiezen, wegens teveel spam, krijg ik geen meldingen meer. Ik heb wel alle aanpassingen op alle Proximus profielen correct uitgevoerd.

Reputatie 7
Badge +4

Via het nr 1969 kan je dit inderdaad aanpassen (optie 3, daarna optie 4 en nogmaals optie 4). Daar wordt ook uitgelegd hoe en waar je dat kan aanpassen. Als het op die manier niet lukt, kunnen wij dat hier ook voor u doen. U mag dit hier laten weten dan en het e-mailadres vermelden in uw profiel.