Beantwoord

Phonemail

  • 13 July 2019
  • 4 reacties
  • 393 Bekeken

sinds vorige week werkt Phone mail op mijn vaste lijn niet meer. Na veel gebel met proximus zonder een bevredigend resultaat wil ik even horen of dit forum kan helpen. Op dit ogenblik kunnen mensen terug een bericht achterlaten en het bellen naar mij werkt terug maar 1969 werkt niet meer. Als ik daar naar bel krijg ik in 4 talen de vraag om een bericht achter te laten bij iemand ( druk 1) en daarna om mijn mailbox te raadplegen ( druk 2 ) weerom in 4 talen. Normaal krijg ik de boodschap : er zijn zoveel nieuwe berichten, eerste nieuwe bericht .. en zo verder.
Iemand enig idee wat ik daar kan aan doen ??
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 15 July 2019, 12:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ter info: Pas maandag zal je een reactie krijgen van iemand van Proximus zelf als ze hier terug langskomen op het forum.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Rudi, de phonemail basic stond actief, maar niet de 1969. Ik heb dit nu geactiveerd.
Kan je dit even testen aub?

Grtjs,

Charlotte
Beste Charlotte,

bedankt voor dit antwoord : inderdaad, nu werkt alles naar behoren. Waarom de gewone helpdesk dit niet gezien heeft is mij niet duidelijk. Vorige vrijdag heb ik de godganse dag gebeld men hen, afhankelijk van de persoon geraakte er af en toe iets opgelost maar dit is hetgeen dat ontbrak.

nogmaals bedankt,
Rudi
Reputatie 7
Badge +4
Heel graag gedaan Rudi! Fijne dag nog.