Vraag

phone mail uitschakelen vaste lijn

  • 15 May 2021
  • 7 reacties
  • 533 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik kan onmogelijk binnen geraken in mijn phone mail (vast toestel - Maestro 2031)   via 1969 .

Ik zou die graag uitgeschakeld hebben , kan dat ?

Doorschakeling naar gsm heb ik  èindelijk kunnen deactiveren via de phone manager (hoop ik)

Dank bij voorbaat


7 reacties

je hebt waarschijnlijk deze weg gevolgd → Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus en het lukt niet, dat valt blijkbaar met anderen ook voor, volgens andere berichten die hier al gepost werden.

Als je de link volgt kun je dit blijkbaar ook niet zelf uitzetten want je krijgt de melding van neem contact op met ons.

Maandag komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@roske.vdd 

ik merk dat er een dossier is opgestart om je problemen op te lossen.

De dossierbeheerder gaat je hiervoor contacteren

groetjes

Tina

Reputatie 3
Badge

@ al de mensen die gereageerd hebben , ook de vriendelijke technieker via telefoon > thx.

Dank u wel voor de reacties > van de phone mail ben ik eindelijk vanaf.

Voor de mail op mijn desktop > daar komt er binnenkort een technieker voor langs.

Ik moet nog even geduld hebben.

Geachte,

Ik heb hetzelfde probleem.

Kunt u mij hier ook bij helpen aub?

Mvg,

Patricia

Reputatie 7
Badge +3

@Patricia1991 

beste

het order voor verwijderen van phonemail basic op vaste lijn is ingegeven.

Normaal gezien zal het ten laatste morgen uitgevoerd zijn.

vriendelijke groeten

Tina

Na een migratie naar Fiber enige tijd geleden werd deze week  onze BBOX3V+ Vervangen door de internet BOX.  Sindsdien is Phonemail actief op onze vaste lijn. (?)

Na verschillende oproepen en doorschakelingen kwam ik niet te weten hoe dit terug verwijderd kan worden. 

De info die ik per mail ontving om dit op te lossen  vermeld : 

  • Zet PhoneMail aan of uit: Wil je geen PhoneMail meer of wil je hem opnieuw aanzetten? Contacteer ons om PhoneMail voor je aan of uit te zetten.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Johan 23 Ik heb de phonemail opgezegd via order R000000110000REWLY.Binnen max 24u is deze verwijdert.Groetjes,Joel

Reageer