Ik heb al jaren een vaste lijn en internet start. Maar omdat ik die vaste lijn eigenlijk al een tijdje niet meer gebruik wil ik deze opzeggen. Doch ik wil mijn internet wel behouden. Is het dus mogelijk om dat vaste lijn abonnement op te zeggen via het online opzegformulier maar wel zonder dat ik mijn internettoegang verlies?
Wat uzelf doet doet u beter ( roger van dobbit)
Via MyProximus - mij producten onderaaan rechts van de pagina “uw abonnement opzeggen” - een bepaald product - vaste lijn & misschien ook eventuele opmerkingen toevoegen
Succes
louter ter bijkomende info:
Wijzig je abonnement gratis
Wist je dat je jouw pack, mobiel, internet en vaste lijn abonnement gratis kan wijzigen? Neem een kijkje op onze productpagina's en ontdek welke abonnementen je beter passen!
Via de MyProximus app kan je tv-opties toevoegen, je mobiel abonnement aanpassen of extra data toevoegen.
cfr: https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html
En lukt het toch niet om zelf op te zeggen, geen nood daar zorgt dan wel iemand die van proximus zelf is, er voor als ze hier langskomen.
De opzeg van
Ja, uiteraard Px-medewerkers op dit publieke forum kunnen u hierbij eveneens verder helpen; misschien hun reactie vanaf morgen afwachten (kan via hen misschien zelfs sneller)
ik weet niet echt of het via het opzegformulier vlugger gaat, als prox hier morgen reageert gaat dit zeker even vlug en zelfs vlugger, enfin dit zeg ik omdat dit mijn persoonlijke ervaring is, mss was uw ervaring dan anders. Maar kortom aan
Het is maar dat er verschillende zaken worden gemeld op het forum betreft opzeg vaste lijen en om zeker te zijn dat alle andere zaken blijven werken. M.a.w. als ik dit via het online formulier aangeeft, wordt enkel de vaste lijn stop gezet, de rest blijft actief!
Graag bevestiging.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.