Beantwoord

Opzeggen huur vast toestel

  • 20 December 2016
  • 13 reacties
  • 1835 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb een vast toestel dat ik sinds enkel maanden niet meer gebruik.
Elke maand betaal ik meer dan 2 € huur hiervoor.
Ik zou dit willen stopzetten. Wat moet ik daarvoor doen?
icon

Beste antwoord door KoenN 17 January 2018, 11:16

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Toestel afgeven in een Proximus winkel

je krijgt een bewijs van ontvangst en vanaf datum afgifte moet je niet meer betalen
Reputatie 7
Badge +3
Hallo everslegers,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Op 17 december laatst via de website het opzegformulier ingevuld. Ik kreeg een email die de stopzetting contract vast telefoontoestel bevestigd.
Op mijn factuur die ik nu ontving staat echter opnieuw de prijs voor het vaste toestel voor de periode 1 jan-31 jan.
Werd de stopzegging niet aanvaard?

Trees
Reputatie 6
Badge +2
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cease_fix_rental/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html?v1=shorturl&v6=telefoonverhuur

Als je dit correct hebt ingevuld en je ziet nu toch een aanrekening kan je online een email zenden.

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html

Of Verstuur privébericht naar Het Proximus Team ( icoontje proximus op dit forum bij alle gebruikers of gewoon pb zenden naar medewerker van Forum hier - zie icoontjes met gebruikers online )

Of gewoon inbellen...
PS: komt hierop neer :
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 7
Badge +4
Dag Trees,

Ik kon nergens een aanvraag voor opzegging terugvinden maar ik heb dit meteen in orde gebracht.
Je zal op de volgende factuur een rechtzetting krijgen voor de periode van 17/01 tem 31/01/2018

Met vriendelijke groeten

Koen
Hallo,

Hoe kunnen we de huur opzeggen voor een vast toestel (U89) dat al lang is afgeschreven?
Ter info: Straks als de Proximus medewerkers je bericht doornemen kunnen ze dit voor je regelen.

NB: In principe zou je het ook kunnen door zelf een opzegformulier in te vullen: > klik hier
Reputatie 7
Badge +4
Misschien best veiligheidshalve het antwoord van een Px-medewerker op dit publieke forum afwachten
Ik vermoed dat u dit U89 MIP toestel zelfs gewoon zult kunnen houden (= niet meer in te leveren,vermits pensioengerechtigd vermoedelijk)
http://kartapuces.blogspot.com/2011/02/belgique-rtt-belgacom.html
Wie weet gaat dit nog naar één of ander museum ☺️
louter ter bijkomende info:
Zelfs via een opzegformulier krijg je naderhand wel een bericht indien je het moet terugsturen of mag behouden.
En als je de reactie van iemand van Proximus hier afwachten zullen ze ook wel melden wat je met dat toestel moet doen.

In ieder geval worden er geen vaste toestellen meer verhuurd en als nieuw verkopen dat zullen ze nu ook weer niet 😉
(de bbox2 moet je tenslotte ook niet meer terugsturen)
Reputatie 7
Badge +3
Dag Wernerb, als je het klantnummer in kwestie invult op je profiel, doen wij het nodige. Het toestel moet inderdaad niet terug ingeleverd worden. Grt, Heidi
Dag Wernerb, als je het klantnummer in kwestie invult op je profiel, doen wij het nodige. Het toestel moet inderdaad niet terug ingeleverd worden. Grt, Heidi

Hallo Heidi,

Ik heb het klantnummer in mijn profiel gezet.

Mvg,

Werner
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Mvg, Koen

Reageer