Vraag

oproepnummers terugvinden

  • 15 August 2020
  • 8 reacties
  • 2078 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Is er nog een mogelijkheid om de uitgaande oproepnummers terug te vinden ?  Op mijn factuur staat er maandelijks wel iets extra te betalen voor uitgaande gesprekken.  Zou graag achterhalen dewelke dit zijn.


8 reacties

graag gedaan

Reputatie 2
Badge

Heb net eens gekeken via de vaste computer.  
En inderdaad optie om alle details te bekomen kunnen gedownload worden via een .csv file.
Dit is niet mogelijk via de app.
Dus volgende keer enkel op vaste computer kijken.
Probleem opgelost.  Met dank aan allen.

via http://myproximus.be kan ik dit zien.

ter bijkomende info: ik kreeg ook een paar keer de volgende melding tijdens het openen 

Bekijk uw verbruik.

Op de volgende pagina ziet u het bel-, sms-, tv- en surfverkeer van de gekozen maand. Om privacy-redenen tonen we alleen de details van de gsm-nummers die hiervoor toestemming gaven.

Ziet u niet de verbruiksdetails van alle gsm’s? Stuur met elke gsm waarvan u de verbruiksdetails wilt zien, eenmalig de sms-boodschap ‘TONEN’ naar 8787. De dag nadien verschijnen de verbruiksdetails voor alle beschikbare facturen op deze pagina.

Reputatie 2
Badge

Ik heb deze optie niet.  Ter info ik gebruik de app op smartphone, misschien moet ik op de computer kijken want er kan wel verschil in opties zijn tussen beide.

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie bv. op mijn afrekening A detail xls/csv voor mijn GSM-nr x op ik op datum y op tijdstip z voor een duur a naar een nummer 0pq yzkhdu gebeld heb

Toegegeven voor het mobiel internetverkeer is er op dit ogenblik blijkbaar enkel dag/tijdstip start en blijkbaar geen volume

 

= MyPx is nog steeds “niet ok”

louter te info → FAQ Facturen 

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_bills/particulieren/support/facturen.html

Reputatie 2
Badge

Ik kan  enkel de datum en beltijd zien geen nummers.

 

Reputatie 7
Badge +4

In principe zijn de individuele uitgaande gesprekken terug te vinden in het detail factuur

MyProximus - mijn aanrekeningen - details bekijken -aanrekening xyz details bekijken (xls/csv-file)

 

Ook in mijn verbruik zouden normalerwijze de individuele nog niet gefactureerde gesprekken moeten terug te vinden zijn (maar dit is blijkbaar reeds enige tijd “een nog niet volledig opgelost probleem”)

Reageer