Beantwoord

Mijn verbuik vaste telefoon MAANDELIJKS bekijken.


Reputatie 1
  • Rising star
  • 23 reacties
Geachten,

Bij nazicht van mijn verbruik voor mijn vaste lijn (telefoon), kan ik enkel mijn verbruik van de
lopende maand (juli 2019) bekijken.
Ik vind geen enkele link noch knop (tab), die mij naar een vorige maand kan leiden, om mijn
verbruik te controleren.

Een bijlage van de pagina die ik nu kan bekijken.



Hoe ga ik te werk ??

Gegroet.
RMO1
icon

Beste antwoord door AntonellaD 30 July 2019, 14:53

Bekijk origineel

10 reacties

👉 Overzicht van mijn facturen

Aanrekeningen zijn pdf files en details zijn excel files die je kunt downloaden.
Maar ik denk dat het probleem ook eventueel zou kunnen zijn dat er bepaalde zijn van vorige periodes die je niet kunt zien, zoals hier nog gemeld werd!
Reputatie 4
Badge +2
Misschien helpt dit: My Proximus/ Facturen/vak Historiek/ klikken op Details
normaal gezien volgens deze weg:
👉 Overzicht van mijn facturen

Aanrekeningen zijn pdf files en
details (telefoon) zijn excel files die je kunt downloaden.
Reputatie 1
Beste Argenteus en Martin,

Ik vermoed dat we hier met een zeer "bizar" item bezig zijn, die, volgens mij als leek, liever
niet opgelost ziet, of ongewild laat bedaren.

Ik deed toch verder met uw "oplossingen"...

Wanneer ik op een factuur (van een paar maand terug) open met "Aangerekend" via PDF, bekom ik mijn factuur, zoals ik die maandekijks online ontvang.
Dit document vertoont geen enkele link naar mijn "te controleren" verbruik, er is een zeer
sumiere link te zien (met een loep), en ziet er zo uit:

Zie bijlage 1 (Onderaan).

Klik ik op deze link, dan bekom ik deze pagine:
Zie bijlage 2.

Volgende mogelijkheid op dit overzicht, is klikken op "Details", en dan ziet men een zeer eigenaardige pagina, die als men op de knop drukt om deze te openen met Excel klikt, het volgende ziet:
Zie bijlage 3.
Zie bijlage 4.

Doch GEEN ENKELE van deze genomen voorstellen tot een oplossing van jullie, geven mij soelaas !!!
Ik heb recht op het controleren van mijn VERBRUIK op mijn vaste telefoon, zoals ik die had
bij Belgacom.

Graag een verduidelijking a.u.b.

Gegroet.
RMO1.

BIJLAGEN:




bij bijlage je drie kun je kiezen exporteer naar excel en dan kun je deze csv file downladen en dan openen in excel waar je de details ziet van je telefoon oproepen die je gedaan hebt, enfin zo doe ik het toch altijd.
Reputatie 7
Badge +4
= detail verbruik op factuur x is bijlage 3 (online) of bijlage 4 (csv-file)
mijn factuur vaste lijn betaaldatum begin augustus factuurdatum midden juli bevat verkeer juni (en abo juli)
1962 = verkeer gegenereerd door een persoon x telefoonnr y die u gebeld heeft, geen antwoord bekomen heeft, naar standaard basic phone mail afgeleid werd en al dan niet een bericht achtergelaten heeft (1 lijn 1962 per afgeleide inkomende oproep)
waarom er op uw detail in kolom H soms geen "called number" (opgebeld nr) voorkomt is mij niet direct duidelijk tenzij u het zelf gewist hebt om privacy redenen

P.S.
Het is correct dat voor internet (totaal) verbruik per maand voor de laatste 3 maanden kunt terugvinden (mei, juni, juli) in de rubriek verbruik en dat zulks niet het geval is voor het verbruik minuten (nut?info toch per gesprek terug te vinden van welk nummer naar welk nummer op welk tijdstip en voor welke duur op detail csv factuur...)
Ter info: waarom er op uw detail in kolom H soms geen "called number" (opgebeld nr) voorkomt is mij niet direct duidelijk tenzij u het zelf gewist hebt om privacy redenen

je kunt zien dat het inderdaad gewist werd uit privacy redenen
Reputatie 1
Beste,

Nu ik toch aan het woord ben, bekom ik misschien via dit bericht een antwoord op mijn probleem.

Ik bevind mij op de pagina met het verbruik van mijn vaste telefoon voor de maand juni 2019, doch ik wens ook het verbruik te weten van vorige maanden, ik vind geen enkele link noch knop naar vorige maanden, waar vind ik deze ??

Graag een seintje.

Gegroet.
Roland
Reputatie 7
Badge +3
@RMO1
De 2 topics dat je hierover hebt opgestart werden samengevoegd.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 1
Dag Martin,

Bij nazicht van uw replieken op mijn probleem, kunnen we hier de debatten sluiten.
Een "layout" van mijn verbruik en opgebelde abonnees, "tijdens de lopende maand", krijg ik toch nooit.
Dus we doen het met het excelbestand.

Gegroet en bedankt.
RMO1.

Reageer