Vraag

mijn vaste lijn opzeggen


Ik wil mijn vaste lijn opzeggen, maar via MyProximus vind ik totaal niet waar ik dat kan doen.  Bij de help tekst staat via “Produkten”,  maar daar zie ik dat niet staan


11 reacties

Via myproximus kon je dit inderdaad vroeger wel,  maar sedert de vernieuwing van Myproximus zijn er nog zaken die ik niet terugvindt, maar de Prox forummedewerkers zullen dit wel kunnen in orde brengen voor u.

Reputatie 7
Badge +4

In principe zou u via My Proximus - Producten - onderaan rechts op de pagina “mijn abonnementen opzeggen”  moeten zien 

Indien die link voorhanden is, komt u door erop te klikken op een nieuwe pagina terecht aldaar u kunt aanduiden wat u wenst op te zeggen bv. uw vaste lijn

 

Dat is het net wat ik hier juist gepost hebt, die is niet voorhanden. 

Reputatie 7
Badge +3

@GeorgesVDH Dit kan worden aangevraagd via deze link:

Abonnementen opzeggen | Proximus

Groetjes,
Antonella

op de pc is die optie er niet onder myproximus tenzij het dan via de myproximus app wel zou voorhanden zijn !

Reputatie 7
Badge +3

Het is inderdaad online via de webiste de link, niet via de app. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@Martin ...

 

Het is inderdaad online via de webiste de link, niet via de app. Groetjes, Antonella

@AntonellaD, De reden was omdat als ik op de link klikte in myproximus ik niet lang genoeg wachtte, het duurt bij mij erg lang vooraleer de pagina opengaat met het opzegformulier!
Ze hebben blijkbaar niet graag dat ik zou opzeggen :relaxed:.

Reputatie 2
Badge

Ik denk enkel je vaste telefoon kan op zeggen via deze nummers 1969 of 1987, Het nummer 1987 is om uw vaste lijn te wijzigen.  Maar op zeggen dat weet ik niet. 

Er staat bij “opties” dus is dit nummer om opties in te stellen, opzeggen kan gewoon zoals reeds opgegeven hierboven via →  MyProximus

Reputatie 7
Badge +3

@GeorgesVDH  Ik heb je webaanvraag voor de opzeg van de vaste lijn voor jou behandeld. Je krijgt vandaag een bevestiging per e-mail. Groetjes, Antonella

Reageer