Beantwoord

Mijn nieuw FLEX abonnement.

  • 7 December 2020
  • 15 reacties
  • 382 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 56 reacties

Geachten,

Nu ik mijn nieuw abonnement FLEX terugvind in “Mijn Producten” - zit ik toch met een paar vragen:

  1. ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Volgens de algemene aankondiging met brief eind oktober 2020, zou ik kunnen genieten
    van mijn vaste lijn (nationaal) gedurende 24/7.
     

    Doch bij nazicht van mijn nieuw abonnement in “MY PROXIMUS” zie ik onderaan
    de nieuwigheden, volgende tekst:

     

    Behoor ik, met mijn normaal verbruik, tot deze “onbeperkte aanbiedingen” - en waar
    vind ik de alg. voorwaarden van Proximus.

  2. M.A.W. geniet ik van deze gunstige “onbeperkte aanbiedingen” ??

  3. Het bewijs dat in nu tot FLEX behoor als nieuw abonnement, zie hieronder,
    en wat betekent: 
    “Voordeelpack Slimme Diensten” ????

 

Toch graag een beetje uitleg, doch vooral mijn zogezegd nieuw voordeel t.o.v. vorig abonnement
24/7 gratis (nationaal) bellen !!

Alvast bedankt bij voorbaat.
Gegroet.

Roland.

 

 

icon

Beste antwoord door M_016 12 December 2020, 12:06

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@RMO 

De algemene voorwaarden van Proximus zijn terug te vinden via:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/r-orphans/wettelijke-informatie.html

Meer info over de slimme diensten:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_telsub/particulieren/abonnementen-voor-vaste-lijn.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_fct_config_fix/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/diensten-op-je-vaste-lijn-instellen.html

https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/documents/nl/fixed-line/smart-services.pdf

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge

Beste Antonella,

Bedankt voor uw respons, doch ik moet een week verlof nemen, om al uw voorwaarden te lezen,
en dan nog, moet men een jurist zijn, om alles in zijn plooi te leggen !!

Dus heb ik slechts één vraag:

“GENIET IK VAN BELLEN MET EEN VASTE TELEFOON NAAR EEN VASTE LIJN OF MOBIEL
IN BELGIE 24/24 EN 7/7  ?????
DIT VOLGENS JULLIE ZENDING VAN 29/10/2020 HIERONDER:”

OMKADERD IN BLAUW EN ROOD !!

 

Ik hoef geen 3 à 4 antwoorden, gewoon 1 correct antwoord volgens jullie per post verstuurde

zending, ontvangen op 29/10/2020 !!

Gegroet.

Roland Moens.

Ja voor dat ene correct antwoord ga je toch moeten wachten tot maandag :wink:

Reputatie 7
Badge +4

@RMO Proximus medewerkers komen pas vanaf maandag terug op dit forum

Wat uw concrete vraag in rood/blauw betreft : 100% zeker dat unlimited calls national in uw Flex pack van 73,49 euro/maand vervat zit:

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus

Onbeperkt bellen 

Naar vaste lijnen + 1000 min/maand naar gsm's in België 24/7

concreet vanaf uw vaste lijn naar andere vaste nationale lijnen (geen 070 of 090x) en max. 1000 minuten per maand naar  nationale mobiele nummers 

dit alles evenwel conform de algemene voorwaarden voor “een normaal persoonlijk gebruik”

 

&

Info wat is voordeelpack slimme diensten

 

louter ter bijkomende info : hier kun  je ook wat info vinden → Flex: veelgestelde vragen | Proximus

maar zoals reeds gezegd  voor dat ene officieel  correct antwoord van iemand van Prox zelf ga je toch moeten wachten tot maandag als ze hier de draad terug opnemen.

Reputatie 2
Badge

Beste M_016,

Uw antwoord is kristalhelder, ONBEPERKT BELLEN 24/7 !!

Nu nog de andere experts (collega’s) hun mening afwachten zoals Martin en uzelf aanraden,
volgende maandag.

Moet ik nu maandag e.k. zelf nog eens bij jullie aan de bel trekken, of gebeurd dit automatisch en
bekijken jullie deze speciale gevallen tezamen ??

We wachten af.

Groetjes en bedankt.

Roland.

Ter info: M_016 en ik zelf zijn  gewone Forumleden zoals u en vele anderen.

Normaal nemen de Prox medewerkers de berichten die binnengekomen zijn door, als ze maandag hier terug op het forum langskomen, dit is daarom niet direct want ze hebben na een weekend heel wat berichten te doorworstelen!

Reputatie 7
Badge +3

@RMO 

Beste

op 4 dec in de vooravond is je Flex pack geactiveerd : vanaf dan geniet je inderdaad van onbeperkt bellen met je vaste lijn, zoals beschreven staat.

Ik merk dat je op 4-12 in de voormiddag nog een gesprek met vaste lijn hebt gedaan, dus dat gaat wel nog op volgende aanrekening vermeld staan :-)

 

Groetjes,

Tina

 

Reputatie 2
Badge

Dag Tina,

Eindelijk iemand die mij klaar en duidelijk een antwoord geeft op een HEEL SIMPELE vraag !!

Alvast bedankt, en ik hou dagelijks mijn verbruik in de gaten, en bemerk inderdaad, dat ik
nog een communicatie hoef te betalen van 04-12-20.
En inderdaad, tot op heden zie ik geen aanrekeningen meer van telefoongesprekken met
mijn vaste lijn.

Gegroet en bedankt.
Roland Moens.

Reputatie 4
Badge +1

Beste, 

Op mijn vandaag toegestuurde factuur worden me nog altijd telefoonkosten aangerekend die ik voor 17 uur heb gedaan, nochtans zou dat nu toch gratis moeten zijn volgens de brief die mij eind oktober werd toegestuurd?

 

Mvg.

Patrick

Inderdaad maar als de prox medewerkers hier langskomen kunnen ze u verder helpen/rechtzetten.

Morgen zal dat pas zijn als achterliggende diensten moeten geraadpleegd worden.

Reputatie 4
Badge +1

Alvast bedankt Martin.

Reputatie 2
Badge

Beste Patrick48,

Sorry dat ik stoor, doch zijn het niet de gesprekken, gevoerd tijdens de maand november 2020,

die u worden toegestuurd met het abonnement van december 2020 ?

Gegroet.

RMO.

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick48  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. De informatie van @RMO klopt. Dit zijn de gesprekken van november en je bent omgeschakeld naar Flex op 6 december. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +1

Ok, bedankt AntonellaD

 

Mvg.

Patrick

Reageer