Vraag

Laatste beller

  • 30 June 2018
  • 7 reacties
  • 12104 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Welk nummer moet ik bellen om de laatst gemiste oproep te kennen?

This topic has been closed for comments

7 reacties

1919
op deze site >
gratis diensten
kun je dit vinden :
Bel gratis 1919 om de gegevens van de laatste gemiste oproep te krijgen en dit nummer meteen terug te bellen.
Alvast bedankt maar als ik 1919 bel dan krijg ik rare tonen te horen en na 30 seconden verbreekt de verbinding.
Bij proximusshop zeggen ze 1969 maar dat is nog een andere dienst.
1969 Dat is inderdaad nog iets anders >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_msg_fix/particulieren/welkom-bij-support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/phonemail-antwoorddienst/phonemail-berichten-beluisteren-wissen-bewaren.html

maar aangezien het nu bijna 22u is, is de kans klein dat er op het forum nog iemand gaat reageren van proximus en morgen op zondag gaan ze normaal ook niet op het forum reageren dus mss eens de helpdesk proberen 080022800 en dit kan tot 24u ook op zondag.
Ok, ik zal maandag nog eens informeren. Alvast bedankt.
Db
Reputatie 7
Badge +6
Dfb, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. De ringback 1919 zou nu moeten werken.

Ter info, verwar 1919 niet met 1969. 1969 (of 1230) gebruik je voor je voicemail. Beide werken. 1230 is echter de 'nieuwe' nummer terwijl 1969 vroeger voornamelijk gebruikt wordt.
Dit stamt nog af van het verleden waarbij 1969 voor vaste lijn werd gebruikt en 1230 voor mobiel. Dit is nu voor beide dezelfde nummer (1230), maar 1969 werkt ook nog. 😉

er belde mij iemand om 3 uur s morgens en ik wil zien wie het is. als ik 1919 bel, krijg ik de laatste GEMISTE oproep

maar ik moet gewoon de laatste oproep hebben niet de gemiste oproep daar ik de telefoon heb opgepakt

Reputatie 7
Badge +4

1919 werkt inderdaad enkel als je niet opgenomen hebt. 

Als je wel opneemt kan je het nr  enkel zien op je telefoontoestel als je nummerweergave hebt. Hoe je de lijst van je ontvangen oproepen opvraagt op je toestel is afhankelijk van het type.