Vraag

klacht

  • 7 September 2022
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Goed bezig, Proximus.
Ik wil een probleem melden, uw chatrobot begrijpt mij niet en mailen gaat niet.
Dan moet het hier maar, publiekelijk.
Gisteren kreeg ik een SMS met de melding dat de aangevraagde blokkering actief was. Ik dacht dat het om een vergissing ging want ik had helemaal niets gevraagd. Vandaag blijkt dat ik niet kan bellen. Gelieve de blokkering onmiddellijk ongedaan te maken.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@M Vervaet  Vermoedelijk is je mobile overgenomen door je werkgever daar je ook een tussenkomst heb voor het internet. Van dit order wat er geplaatst is heb je zeker een bericht van wijziging gehad...Bij een port out is er, gdpr gewijs, voor ons geen informatie beschikbaar..wat logisch is. Hier zou jij zeker meer van moeten weten...

Port out? Andere maatschappij? Order door hun uitgevoerd?
Het enige dat ik daaruit begrijp is dat gelijk wie gelijk wat kan vragen en jullie voeren dat dan zomaar zonder verder nadenken of navragen uit?????
En even laten weten dat de kemel ondertussen rechtgezet werd is er ook teveel aan?
Ik moet dat maar ondervinden.
Voor een communicatiebedrijf zijn jullie communicatievaardigheden behoorlijk ondermaats.
😡

Reputatie 7
Badge +3

@M Vervaet  Gisteren is op dit nummer een port out gevraagd naar een andere maatschappij. Dit order is door hun uitgevoerd. Groetjes Luc

Reageer