Vraag

KLACHT

  • 12 September 2019
  • 9 reacties
  • 380 Bekeken

Als zakelijke klant zitten wij nu bijna 2 weken! zonder vast lijn, onze klanten kunnen ons niet bereiken en wij kunnen ons werk niet optimaal uitvoeren. We hebben een simpele verhuis aangevraagd op vrijdag 2 september van ons vast nummer, deze zit nu vast in het systeem van Proximus door een interne fout! De IT-afdeling van Proximus is hier mee bezig maar wij zitten wel met de problemen ondertussen. Wij willen vandaag een oplossing voor ons probleem en een serieuze compensatie voor het ongemak. Ons personeel die ondertussen al uren in contact zijn geweest met de klantendienst zonder enig succes, de klanten die niet tevreden zijn van onze service aangezien ze ons niet kunnen bereiken, mogelijke klanten die wij kwijtgespeeld zijn door niet bereikbaar te zijn, personeel die hun job niet optimaal kunnen uitoefenen, ... wie betaald dit allemaal?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag KevinPi,
Kan je even meer info geven over deze verhuis? Is dit op naam van Green Electro Solutions? Welke producten en diensten moeten verhuizen? Geef je even de volledige adressen (oud en nieuw)?
Dank je wel.
Groetjes,
Antonella
beste

ja is op naam van green electro solutions
op vrijdag 30/08 is een medewerker van ons bij de proximus bizz corner geweest te Pelt
met de mededeling de telefoon nr 011967099 over te zetten van raakstraat 21 3950 Bocholt
naar de stuifzandstraat 61 3900 Pelt
beide adressen en aansluitingen zijn bij jullie bekend vermits ik op beide adressen via proximus
internet heb ( zie ook op mijn factuur )
ondertussen is deze telefoon nr niet meer actief op het oude adres in Bocholt
maar ook nog niet Actief op het nieuwe adres te Pelt

en dit sleept nu al 14 dagen aan
deze bovenstaande uitleg is al verschillende malen aan jullie medewerkers gegeven
en telkens krijgen wij een ander antwoord

even ter info op adres stuifzandstraat 61 is ook nog een ander firma gevestigd namelijk sd worx
misschien zorgt dit voor een verwarring.

graag een snelle en correcte oplossing
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb gevraagd dat een collega je spoedig contacteert op het gsm-nummer 04743***14
Deze zal je dan hiermee verder helpen.
Alvast de excuses.
Groeten KoenN
Ondertussen is het na 17h .... ik weet niet wat u verstaat onder spoedig
maar tot op heden nog steeds niets vernomen
maar ondertussen ben ik dit gewoon van proximus
jullie zijn mij al 2 weken aan het opbellen ....

ik wil even mededelen dat ik maandag mijn raadsman op de hoogte breng van deze praktijken

het gaat hier wel over een telefoon nr van een bedrijf
een bedrijf die moet leven van zijn klanten
maar dat wordt moeilijk als jullie dit bedrijf op een eiland plaatsen
maw maandag geen antwoord
dan mag uw dienst verder onderhandelen met mijn raadsman .

uiteraard worden u facturen op dezelfde manier behandeld als u ons behandeld
Reputatie 7
Badge +3
Dag KevinPi,
Er is een probleem met de wederindienststelling van het vaste telefoonnummer. Hiervoor werd de hulp van onze IT-afdeling ingeschakeld. Het ticket nummer vind je terug in je profielgegevens.
Mijn excuses voor de vertraging.
Groetjes,
Antonella
Beste ,

ondertussen zijn we weer een week verder sinds mijn laatste contact met de storingsdienst van proximus waaruit bleek zoals u aanhaalde de It afdeling het nodige moet doen .

Maar nu ga je mij toch niet vertellen dat dit een week moet duren voordat deze man de lijn terug kan activeren .
het lijkt er meer op dat dit expres is en jullie met de hele situatie aan het lachen zijn.

ondertussen zit ik als bedrijf ik herhaal bedrijf al vanaf 30/08/ zonder vaste lijn
vinden jullie dit dan normaal !!!!


Ik heb alvast mijn factuur in zijn totaliteit geprotesteerd .
maar ook hier weinig of geen gehoor

dus graag nu eens eindelijk ACTIE

Ik verwacht maandag ten laatste telefoon op mijn gsm met een definitieve oplossing en dag
Reputatie 7
Badge +4
Uw dossier is volop in behandeling en ik heb gevraagd dat de dossierbeheerder je spoedig contacteert i.v.m. de status.
Alvast de excuses voor het ongemak.
Groeten Koen
Beste ,

je kan mij toch niet wijs maken dat het meer als 3 weken duurt
en dat er ondertussen meer als 1 week iemand mee bezig is om deze lijn terug actief te zetten .

dus graag spaar mij deze standaard mails .
Reputatie 7
Badge +3
KevinPi,
We betreuren ten zeerste dat dit zo verloopt.
Ik besef dat dit jullie niet vooruit helpt.
Dit is bijzonder vervelend voor alle partijen, geloof me.
We hebben er nogmaals bij betrokken diensten op aangedrongen om dringend een oplossing te bieden.
Het tweede dossier ivm facturatie is gelinkt aan het lopende dossier, zodat de collega op de hoogte is.
Oprechte excuses.
Vriendelijke groeten,
Tina

Reageer