Beantwoord

hogere factuur na overstap naar fiber flex

  • 28 September 2022
  • 6 reacties
  • 229 Bekeken

Ik ben 2 maanden geleden overgestapt van Familus pack naar Fiber Flex en dit zonder problemen of installatie kosten maar deze maand krijg ik een factuur waarin staat dat ik 22 € extra moet betalen voor internationale oproepen.Ik begrijp niet hoe dit berekend wordt !! In mijn oude Pack waren internationale calls na 17 uur en tijdens week end inbegrepen, en ik heb niet gevraagd om deze dienst op te zeggen, en niemand heeft me verteld dat iets wordt veranderd in mijn nieuwe abonnement.Er wordt gezegd dat niets veranderd en dat je een betere internet verbinding krijgt .
Mijn vraag is  waarom is de dienst van internationale calls van mijn oude abonnement uitgeschraapt zonder dat ik het weet en ik hoop dat ik meer informatie en meer uitleg krijg voor mijn situatie.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Luc.M 29 September 2022, 12:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Hamouti  Dossier 51350540is hiervoor aangemaakt. De beheerder contacteert je.

Beste ,

ik heb mijn gegevens ingevuld maar nog geen antwoord gehad, niemand heeft me gecontacteerd.

Reputatie 7
Badge +3

@Hamouti 

Optie Free Calls International: 2000 min/maand naar vaste lijnen en gsm’s in het buitenland, ’s avonds en tijdens het weekend (+ € 3,5/maand)   ????

het is deze optie die je geactiveerd wil hebben?

https://www.proximus.be/nl/id_cr_telsub/particulieren/abonnementen-voor-vaste-lijn.html

dan laten we dat in orde brengen.

Groeten

Tina

@Hamouti

Optie Free Calls International: 2000 min/maand naar vaste lijnen en gsm’s in het buitenland, ’s avonds en tijdens het weekend (+ € 3,5/maand)   ????

het is deze optie die je geactiveerd wil hebben?

https://www.proximus.be/nl/id_cr_telsub/particulieren/abonnementen-voor-vaste-lijn.html

dan laten we dat in orde brengen.

Groeten

Tina

Beste Tina ,

De optie FREE CALLS was al geactiveerd in mijn Familus pack en ik betaalde elke maand 5€ extra. Wat ik niet snap is waarom is deze optie gedeactiveerd zonder me op de hoogte te brengen. De Proximus medewerker die me belde heeft niets daarover gezegd hij zei alleen dat ik betere internet verbinding ga krijgen en ik bleef maar bellen zoals normaal naar het buitenland en dacht niet dat ik ervoor moet betalen. De medewerkers moeten meer informatie geven aan de klanten voordat ze een pack gaan veranderen.Had ik dat gewist ging ik niet overstappen naar Fiber Flex , ik betaalde al 73€ voor mijn Familus pack  en nu betaal ik 80 €, ik ga niet nog 3,5. € extra betalen voor een optie waarvoor ik al betaalde.

Reputatie 7
Badge +3

@Hamouti 

ik vermoed dat de optie werd vergeten bij overname naar nieuw pack.  Fiber is sowieso beetje duurder dan andere packs via klassieke koper. 

ik voeg je opmerking bij in het dossier en hoop dat mijn collega je een oplossing kan bieden.

groeten

Tina

@Hamouti

ik vermoed dat de optie werd vergeten bij overname naar nieuw pack.  Fiber is sowieso beetje duurder dan andere packs via klassieke koper. 

ik voeg je opmerking bij in het dossier en hoop dat mijn collega je een oplossing kan bieden.

groeten

Tina

Beste,

Vriendelijk bedankt voor uw snelle antwoord .

Groeten.

Saida Hamouti 

Reageer