Beantwoord

Hoe controleer ik mijn verbruik op mijn vaste telefoon.

  • 2 July 2019
  • 3 reacties
  • 284 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 23 reacties
Geachte,
Abonnee: ***
Telefoonnummer: ***

Ik geraak langs geen kanten in "MyProximus" op het vinden van mijn verbruik op mijn vaste
telefoon.
Ik kom telkens terug op dezelfde pagina's, waar ik mij moet registreren (onnodig), als ik de beheerder ben (dat vind ik niet), doch waar ik mijn verbruik kan consulteren, DAT VIND IK NIET !!

Gelieve mij eens de correcte weg aan te tonen hoe ik daar geraak.

Gegroet.
Roland Moens.
icon

Beste antwoord door M_016 2 July 2019, 20:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Roland,

Dit kan via de weg die Martin en M_016 al aanhaalde.

Indien het nog niet lukt mag u mij dit laten weten dan geef ik het door aan de bevoegde dienst van MyProximus.

Groetjes Joel M
Reputatie 7
Badge +4
In het verleden werden er vrij regelmatig problemen gemeld met de betrokken toepassing ("technisch probleem"), ik vermoed dat dit hier evenwel niet het geval is
Er dient onderscheid gemaakt te worden tussen "facturen" (wat reeds gefactureerd werd) en "verbruik" (lopende nog niet gefactureerde periode)
Mijn facturen - details bekijken - aanrekening xyz - details (=xls-file in csv-formaat te openen in Excel of bv. Libre Office Calc)
U krijgt info van nr x naar nr y op datum z op tijdstip a voor een duur b
Mijn verbruik - meer details - niet gefactureerd bedrag - verbruik (juni/juli) - … met de "v-pijltjes" verder openen
U krijgt gelijkaardige info zoals hierboven op voorwaarde dat er verkeer geweest is (houdt u evenwel rekening met een vertraging van +/- 8 uur)
Succes
Dit kun je raadplegen in http://MyProximus.be, alleen als je het .cvs bestand download niet het .pdf bestand.