Vraag

Het regent !

  • 10 June 2019
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Na 3 maal het trottoir opengraven en dan uiteindelijk een juiste meting
(van een technieker met een echt proximus autootje en echt duur meettoestel) , is een 2tal jaar geleden, na veel ellende, onze lijn hersteld. (er lag een lus naar het einde van de straat en terug die niet nodig was)

Sinds 3 weken zijn de problemen van toen weer terug helaas.

Te pas en te onpas valt internet weer uit.
Het is zelfs zo erg dat mijn 3 universiteitsstudenten, thuis geen online opdrachten meer kunnen/durven doen, want de kans is 75% dat je uit je online wiskunde test wordt gegooit en weer overnieuw moet beginnen.

Moet ik erbij schrijven dat dit zwaar op mijn maag ligt ?

UIteraard hebben we al de modem gereset , de lijn getest en dergelijke.

Vanochtend gebeld naar de technische dienst, nadat we gister weer allemaal vast liepen.

Hij mat de lijn en.........we stonden in ''repair-mode'' ??
Men gaat nu 48 uur observeren.

Kort na dit gesprek werd ik opgebeld, heb meer uitleg gekregen en... er komt weer een technieker langs.
Hopelijk daat die niet weer klagen over andere collega's die vorige keren :
- kabels doorgeknipt hebben,
- nieuwe kabel hebben gemaakt van de router naar het contactdoosje (1 uur geduurt)
- de lijn op een andere 'lijn' hebben gezet in de verdeelkast (400m. van ons huis)
- de volgende heeft die weer op een andere lijn gezet in die kast
- mijn lijn naar boven in huis hebben doorgeknipt omdat dat misschien de storing gaf

Ik hou mijn hart vast....
Helpen jullie duimen ?


https://tijdelijkelinks.wordpress.com/proximus/2019-2/proximus-again/

1 reactie

Ik kan misschien wel iets meer doen dan enkel duimen, maar kan je dan even jouw klantengegevens aanvullen in jouw profiel, of jouw lijn/klantennummer doorsturen via privébericht?
Dan kijk ik, van op afstand, wat er aan de hand is en zal de oplossing in goede banen proberen leiden 😉

Reageer