Vraag

heractivatie diensten

  • 4 November 2022
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Beste

 

Mijn diensten waren geblokkeerd. Heb alles ondertussen betaald (gisteren 03/11) nog steeds geen heractivatie!!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jordyhendrikx  Dag Jordy, de heractivatie is gelanceerd. Normaal is dit vlug in orde ( best eens je toestel heropstarten). Moest het nog niet actief zijn na 4u dan is het aangeraden contact op te nemen met de klantendienst . Groetjes Luc  

Beste 

 

mijn diensten werden geblokeerd. Ik heb de factuur betaald. We zijn nu 24 uur later en ik heb nog steeds geen diensten en heractivatie 

@Yordanka

De PX forummedewerkers komen hier maar pas dinsdag aanstaande terug langs op het forum.

Maar tijdens die periode kan je wel → contact opnemen met de helpdesk op gratis nummer 080022800 om u eventueel verder te kunnen helpen.

NB:  → proximus contact mogelijkheden 

 

Reageer