Vraag

Happy time nationaal vaste lijn

  • 10 May 2019
  • 2 reacties
  • 1577 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 684 reacties
Wij hebben een abonnement : PACK INTERNET MAXI+TV+VASTE LIJN.
Bij ons weten zat er steeds Happy time nationaal in ( onbeperkt gratis bellen in daluren en weekends en feestdagen).
Wat stellen we nu vast op ons verbruik ( dat we toevallig bekeken ) op de site van Proximus :
bij oproepen Happy time nationaal , staat 21 min ( geldig tot 31/05/2019 ). Betekent dit dat we nog enkel recht hebben op 21 gratis belminuten in Happy Time national . Dit terwijl in het vebruik nog maar een totaal van 20,29 minuten gratis belminuten opgebruikt zijn deze maand.

Wat is hier aan de hand, verkeerde aanduiding of verkeerde lezing van de gegevens door ons of verandering van details in pack ?

Ro

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hangt dit dan af ifv welk pack je hebt ?
Op de site de juiste informatie vinden is nog altijd geen sinecure hier is zelf geen sprake van gratis minuten
>
https://www.proximus.be/dam/jcr:86a8c564-b873-420b-b0d3-089182062648/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/temp_fcn_nl~2018-10-31-11-04-06~cache.pdf.
Reputatie 5
Badge +1
Inderdaad Martin, het is verwarrend . Wat ik wel teruggevonden heb is : ‘ free calls national’ . Gratis bellen na 17 u in we en feestdagen .
Gratis.
Waarom is de aanduiding dan zo verwarrend op website met eigen gegevens.

Er staat een aantal minuten , en vlak daar achter, nog geldig tot 31/5/2019,
Te interpreteren als reeds verbruikte aantal minuten of zoals het gewoonlijk is met dergelijke aanduidingen, het aantal min. Dat je nog gratis kan opgebruiken, verwarrend ...
In ieder geval happy time national of free calls national zijn inbegrepen in vaste lijn, gratis, maar de verwoording er van is verwarrend.
Kan een medewerker van Proximus hier wat concrete info geven over de verwoording op site onder Mijn Verbruik ?
Ro