Beantwoord

Geen vaste telefoonverbinding na werken aan nutsleidingen

  • 9 May 2019
  • 4 reacties
  • 449 Bekeken

Geachte,

Begin april (3 of 4 april) zijn in onze straat werken aangevangen door Fluvius aan de nutsleidingen.
De vaste telefoon word doorgeschakeld (via mijn abonement: betalend!)naar GSM.
Tussen 11 en 22 april was ik uithuis en ging ervan uit dat telefoon zou doorgeschakeld worden.
Bij thuiskomst, na 1 week gemerkt dat de vaste telefoonlijn niet meer werkt...Internet en Proximus TV deden het wel nog. Online hulp: vast telefoontoestel kapot, nieuwe SIM kaart nodig???, tot ik op 29 april een vrouw aan de lijn krijg die een meting kan doen en me zegt dat er een technieker moet langskomen: afspraak dinsdagavond 30 april. Inderdaad zou er een kabelbreuk zijn ter hoogte van de uitgevoerde werken door Fluvius. Afspraak gemaakt met een Lasploeg: 8 mei. Gisteren zijn die langsgekomen en bevestigd dat er inderdaad een kabelbreuk was ter hoogte van de werken..., Vandaag zijn jullie techniekers nogmaals langsgekomen en vanmiddag (12.30u) was de klus REEDS geklaard!
Proficiat aan jullie team!

Dus aangezien ik tussen 3 april en 9 mei geen vaste lijn heb gehad, zal daar toch een vergoeding tegenover staan.
Enkel weet ik niet of dit de juiste weg is die ik volg, kan iemand mij helpen?
Vriendelijke Groet.
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 May 2019, 10:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

😉
Hallo Jo

Zou jij mij via een Privébericht je klantgegevens kunnen doorsturen?
Ik ga moeten nagaan wat we in jouw dossier kunnen doen.

Groetjes
Samantha
Jo
Ik heb dit even bekeken.
Het ging om een kabelbreuk na werken van Fluvius, dus in dit dossier heeft Proximus geen fout gemaakt.
Proximus heeft dan ook de nodige reparaties uitgevoerd nadat je de melding van het probleem deed.
Dus in principe doen wij geen rechtzettingen in dit soort dossier.

Maar er werd een eenmalige tussenkomst beloofd en volgens mijn analyse, is deze tussenkomst een correct bedrag.
Het gaat over een commerciële tussenkomst van 23 euro, wat overeen komt met een maand abonnement van de vaste lijn.
Deze tussenkomst zal verrekend worden op jouw volgende aanrekening.

Groetjes
Samantha
Dank u wel,
Met vriendelijke groeten,
Jo