Vraag

Geen inkomende oproepen van base of telenet

  • 10 November 2022
  • 1 reactie
  • 209 Bekeken

Ik heb al meerdere keren gebeld met proximus omdat ik geen oproepen kan ontvangen van telenet of base op mijn vast toestel. De beller krijgt de melding dat het nummer niet bestaat. Als tijdelijke oplossing werd me voorgesteld om alle oproepen door te schakelen naar mijn gsm toestel maar dit werkt ook niet. Momenteel ben ik telefonisch onbereikbaar voor mijn klanten welke telenet of base gebruiken. Graag zo spoedig mogelijk een oplossing.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u op dit publieke forum voor maandag geen reactie meer zult bekomen van een Proximus medewerker (moderator)

Als business klant eventueel contact opnemen met 0800 22500 (business expert)

Ik vrees evenwel dat bovenstaande mogelijkerwijze te maken heeft met een recente overdracht van uw nummer van operator X naar Proximus en dat Telenet/Base de betrokken routering (nog) niet aangepast hebben

Mocht dit het geval zijn dient Proximus (whole sales) contact op te nemen met Telenet/Base dienaangaande om dit aan te laten passen (met deze lange weekend vrees ik derhalve evenwel voor een snelle oplossing)

Het nummer in een dergelijk geval door Proximus laten afleiden naar uw GSM biedt inderdaad geen soelaas

 

Reageer