Vraag

gebeld door eigen nummer

  • 22 October 2021
  • 8 reacties
  • 404 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Deze morgen opgebeld door nummer 00441867055497

opgenomen en direct neergelegd (waarschijnlijk terug Microsoft, spraken engels), direct nadien werd ik opgebeld door mijn eigen nummer : ook opgenomen (zonder nadenken) maar ook direct neergelegd, niemand gehoord.

Moet ik mij nu zorgen maken ?

 


8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

@AntonellaD : heel erg bedankt voor de info.

FYI: Ongewenste oproepen of sms’en | Proximus

Links ivm ongewenste oproep

op je smartphone via instellingen kunnen ook nummers geblokkeerd worden, alleen is het probleem dat die nummers die ze gebruiken na een tijd veranderd worden...

Reputatie 3
Badge +1

@Martin : bedankt voor de info. Op de vaste lijn zal dit waarschijnlijk niet lukken (nog steeds geen smartphone, wel een gewone gsm) en ja het zijn altijd andere nummers, maar nog nooit is het voorgevallen dat ik door mijn eigen nummer werd opgebeld.

zie → Neem nooit op als je gebeld wordt door je eigen telefoonnummer Dit is de reden: (apost.com)

Reputatie 3
Badge +1

@Martin : oei, ik heb dus wel opgenomen, er werd echter niks gezegd en ik heb direct ingehaakt.

Volgende keer zal ik beter opletten.

Als je direct aflegt kan er ook niets gebeuren maar als je reageert zullen ze proberen je er in te luizen, maar inderdaad het beste is van niet op te nemen

Reputatie 3
Badge +1

@Martin : OK bedankt !

Reputatie 7
Badge +3

@arlette68 Ik zie deze morgen om 9u30 een oproep van uw vaste lijn naar uw vaste lijn dat 7 seconden heeft geduurd. Hier wordt niets voor aangerekend omdat het inbegrepen zit in de Unlimited Calls National van jouw Flex pack. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om eventuele kosten. Groetjes, Antonella

Reageer