Beantwoord

Extra te betalen?

  • 10 April 2018
  • 9 reacties
  • 449 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik had graag gezien dat onderstaande gecontrolleerd wordt.
Ik merkte vandaag op dat ik dus 1,58 euro extra moet betalen bij mijn volgende factuur maar volgens mij is dit niet correct of er is iets anders aan de hand.
Het betreffende telefoonnummer is ook een klant van proximus, dus valt dit onder het abonnement "free calls nationaal" toch?

icon

Beste antwoord door HeidiE 11 April 2018, 10:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_freeos/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn/gratis-diensten.html

Indien enkel verwezen wordt naar free calls national vrees ik ervoor, gratis enkel van toepassing in weekends en daluren (oproepen van 03 & 05/04 starten om 12/15h)
inderdaad ik was daar in het begin ook ingelopen, free calls zijn niet zo free als men denkt 😉
Reputatie 7
Badge +3
Dag Magistermagic, 'Free Calls National' is van toepassing op weekdagen vanaf 17u, de gesprekken overdag worden aangerekend. Grt, HeidiE
Reputatie 2
Badge +1
ok, maar is niet dat dat ik wil zeggen.
Zitten die twee telefoons die ik pleegde dan niet in mijn "120 gratis minuten" die zijn gekoppeld aan mijn tuttimus abonnement?
Ik vind het gewoon raar dat ik zogenaamd 120 gratis minuten heb en 7 min bellen kost me dan geld.
Reputatie 7
Badge +4
?
120 min vanaf uw GSM: ja (anders: neen)
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

helaas kunnen wij uw lopend verbruik nu nog niet nakijken. Wij kunnen dit pas nakijken wanneer u uw factuur ontvangen heeft. Wij raden u aan om ons gerust hiervoor terug te contacteren wanneer u uw factuur van deze maand ontvangen heeft. Wij kunnen dit dan nakijken en eventueel het foutief aangerekend bedrag crediteren voor u.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Reputatie 2
Badge +1
ja, ik zal het in de gaten houden!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Magistermagic,

De 120 belminuten zijn gekoppeld aan je Mobilus S gsm abonnement. Deze zijn niet van toepassing op de vaste lijn. Met de Free Calls National op de vaste lijn kan je gratis bellen tijdens de daluren. Dat is door de week tussen 17u en 8u, in het weekend en op feestdagen.

Het bedrag voor de gesprekken van april dat klaarstaat om gefactureerd te worden is bijgevolg correct.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge +1
Ik vind het toch maar allemaal een beetje bedenkelijk en verwarrend, maar... ga er niet meer over zeuren.
Wat ik ook zo raar vind is dat de tarieven ooit, ergens veranderd zijn blijkbaar, nu is het reeds 80 cent voor een telefoontje, al duurt het maar 10 sec, slim bekeken die gasten.
Als ik dus meer dan 12 telefoontjes heb in een maand is het beter dat ik een base herlaadkaart neem. Of ik doe beter verder zoals nu: bellen via Whatsapp, da's gratis dan.