Beantwoord

Doorverbinden vaste telefoon naar gsm

  • 7 December 2020
  • 30 reacties
  • 1908 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Godelieve.van.landeghem Ik heb de slimme diensten eens volledig van je lijn verwijdered en terug geactiveerd. Kan je nog eens testen ? 

Om een doorschakeling te kunnen activeren moet je toestel wel ingesteld staan op ‘DTMF’. Dit is een specifieke toon die u te horen krijgt bij het intoetsen van uw cijfers. Dit is ook nodig om een keuze te maken op een keuzebandje als u ons belt vb. Als dat ook niet lukt staat uw toestel niet correct ingesteld en zal u dat moeten aanpassen. Standaard staan de recente toestellen daar wel op ingesteld. In de handleiding zal dit normaalgezien vermeld zijn als ‘DTMF’. 

Reputatie 3
Badge +1

Hallo Martin,

Het lukt jammer genoeg niet, zowel met 1 als 2 sterretjes als met en zonder 0032, niets helpt, als ik op toets druk om te bellen (toets met groene telefoon) krijg ik na tijdje een soort signaal toon die je krijgt als er iets verkeerd ingebracht wordt…….  maar toch zeker bedankt voor jou hulp

M.v.g.Erik

Dan is het best dat je wacht tot hier een proximus forummedewerker reageert en je hierbij verder helpt, zal waarschijnlijk voor morgen zijn 

Reputatie 3
Badge +1

Oké bedankt en nog een prettige avond verder!

Reputatie 3
Badge +1

Beste Daisy,

Gsm nummer is ingebracht bij *ticket* in mijn profiel.

Hopelijk lukt het deze maal :right_facing_fist:

M.v.g.

Godelieve - Erik