Vraag

Beschadiging na installatie glasvezel

  • 9 February 2023
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

Op di 10/01 werd bij de installatie van glasvezelkabel de oprit van mijn bejaarde vader ernstig  beschadigd.

Dit werd op de correcte manier (met volledige beschrijving en foto’s) gemeld aan Infra en er werd dossier 125349 aangemaakt.

In de ontvangstbevestiging lees ik: Uw klacht zal geanalyseerd worden door een medewerker van de helpdesk "Werven". U zal binnen de twee werkdagen op de hoogte worden gehouden van de evolutie van uw klacht

Na 1 maand is er nog gèèn enkel reactie gekomen over de stand van zaken in dit dossier.

Telefonisch meldt Infra ons dat zij gèèn enkele info kunnen verstrekken enkel dat men er mee bezig is.

Het is geen stijl voor een firma zoals Proximus om een klant in de kou te laten staan.

Graag oplossing van het probleem


4 reacties

@marleen.somers TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@marleen.somers 

Heb je al eens rechtstreeks met de dienst info. werven contact gehad op het nummer: 0800/14.551 ?

 

Geert

Martin,

heb mijn profiel vervolledigd, zoals gevraagd.

Dank je voor je reactie

Geert,

heb reeds meermaals gebeld met Infra waar ze me zeggen dat ze geen info kunnen geven over de stand van zaken van het dossier. Dit is gewoon een black box: je kan enkel zaken melden, waarna een ontvangstmelding komt en dan moet je afwachten. Tot wanneer??

Bedankt voor je tip.

Reageer