beloofde vaste lijnnummer is 09378xxxx.

  • 20 October 2022
  • 11 reacties
  • 244 Bekeken

De  eerste  week  van  november  wordt  mijn  vrouw  geopereerd,  maar  mijn  vast  telefoon  nummer  is  zonder  dat  ik  het  wist een aantal weken geleden gewoon veranderd..      Voor  ons  is  het  eenvoudig, want  door  die  verandering  van  nummer  zit  ik  in  moeilijkheden, en lopen  wij de afspraken  met de   dokters  mis..     Is dit tegen 1 november niet in orde, kan ik echt niet anders meer dan  mijn aansluiting bij Proximus zo vlug mogelijk stopzetten.   Zelf heb ik geen nieuw pack aangevraagd , dus voor mij  is dit  de  druppel.


11 reacties

Ik  wil  niet  onbeleefd  zijn  en  sluit  af  met  vriendelijke  groeten...         

Alle  details  zijn  hierboven  beschreven.

Alle  details  zijn  beschreven.

Reputatie 7
Badge +3

@brian jones Ik heb ticket IM12026123 opgemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst om dit zo spoedig mogelijk terug in orde te maken.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Kan  mijn  factuur  voor  november  niet  betalen, want  ik  kan  niet  meer  bellen  op  de  vaste  lijn  ……       Mijn vast nummer is 0937815xx  en  dat  is  mij beloofd  om  opnieuw  te  activeren, al  meer  dan  een  maand  geleden….Geef  nu  eens  een  duidelijke  reden  waarom  dat  nummer  verdwenen  is,  en  ook  waarom  dit  maanden  moet  duren  vooraleer  dit  hersteld  wordt.?

Ter info: maandag komt iemand die van PX zelf is terug op het forum langs.

Reputatie 7
Badge +3

@brian jones  Onze excuses er is u een verkeerdelijk nummer toegekend  0937851xx. Ik heb zonet een escalatiemail verzonden met de vraag spoedig dit nummer te importeren. Ik heb u alvast een creditnota aangemaakt t.w.v. 45,14 euro ( abonnementsgeld en eenmalige kosten). Ik maak een dossier voor m’n eigen om dit probleem op te volgen. Ik laat u nog feedback. Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@brian jones  Dag, overdracht van het vaste nummer is doorgevoerd en het roepnummerwijziging is gelanceerd onder het ordernummer R000000110000NYFQ3. Aangezien dat het hier om een import gaat is de wachttijd + 5 dagen . De activatie staat op 21/11. Alles kosten hieromtrent zijn gecleand. Onze excuses.  Groetjes Luc

Geachte  Heren,         Dit is de E. Mail  van    marcmollet@outlook.com   met de bijna dagelijkse  vermelding dat ik mijn Proximus factuur voor Februari nog steeds NIET betaald zou hebben…….                                        ik geraak op geen enkele andere manier bij jullie binnen, dan via dit bericht..   De factuur op mijn naam IS reeds betaald op   6  Februari  2023,  wat jullie  ten  allen tijde kunt controleren op de overschrijving  die ik naar proximus  Brussel heb gedaan  OP 6 FEBRUARI  2023…. Zouden jullie dit bericht ter controle  willen overmaken aan jullie facturatiedienst,  want ik ben echt niet van plan om mijn factuur van  februari 2 maal te betalen.            Op mijn zichtrekening bij  de  Kredietbank in  Waarschoot zullen ze trouwens aan u de bevestiging geven dat dit bedrag van mijn rekening is gegaan op 6/02/2023.              Groeten  van      Mollet  Marc       Arisdonk, 102   Waarschoot   .

ter info: ben je zeker dat het geen phishing mail is, want als je via Myproximus geen onbetaalde rekeningen ziet staan, dan is dit zeker verdacht!

Reputatie 7
Badge +3

@brian jones Ik heb dossier 52158146 aangemaakt en doorgestuurd naar de financiële dienst voor verder nazicht.Dit omdat het bedrag van 122,48EUR voor februari nog niet is binnengekomen/geregistreerd.De financiële dienst gaat zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Reageer