Vraag

Batterij Twist 504

  • 2 October 2021
  • 9 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 1

Ik zoek vervangbatterijen voor mijn draadloze telefoons Twist 504. Nergens te vinden online, Proximus winkel heeft ze niet. Voor alle duidelijkheid het zijn geen AA of AAA batterijen maar een platte rechthoekige Li- Ion batterij met nr 043048


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Deze batterij is bestelbaar bij Replace Direct voor 20.95 Euro  incl. 21% BTW

 

 

C043048 Draadloze telefoon accu - ReplaceDirect.be

De Twist 504 is een product van Swissvoice

.

 

Ik zoek vervangbatterijen voor mijn draadloze telefoons Twist 504. Nergens te vinden online, Proximus winkel heeft ze niet. Voor alle duidelijkheid het zijn geen AA of AAA batterijen maar een platte rechthoekige Li- Ion batterij met nr 043048

nochtans vind je dit direct via google → Li- Ion batterij nr 043048 - Google zoeken

Reputatie 7
Badge +4

of eventueel

Batterij Swissvoice ePure voor maar €8,95. (subtel.be)

bol.com | Zoekresultaten voor 'Batterij voor Swissvoice ePure '

inderdaad door bij get googelen met de zoektermen wat te spelen krijg je nog andere hits …. 
Persoonlijk probeer ik toch altijd via Belgische online shops te bestellen, al kom je op een be site terecht is het daarom nog niet zeker dat je in Belgie de aankoop doet!

Reputatie 7
Badge +3

Ja ze zijn daar goedkoper maar hebben maar een Capaciteit van: 650mAh.

Bij  C043048 Draadloze telefoon accu - ReplaceDirect.be  is de Capaciteit 900mAh.

 

 

Het is altijd zo dat je goed moet opletten al je iets goedkopers vindt op het internet, zoals ze dikwijls zeggen goedkoop is niet altijd de goede koop, maar bij een goede shop geeft men ook de karakteristiek van het product mee op de site.

Ik ben van replace direct heel tevreden heb daar al veel gekocht zeker vroeger toen de batterijen nog in veel toestellen gemakkelijk vervangbaar waren, tegenwoordig wordt dit wel moeilijker.

Reputatie 7
Badge +4

@Pat52 

cfr handleiding toestel: 3.7V 550 mAh vereist (wat niet betekent dat er geen met hoger mAh kan/mag ingestoken worden)

op amazon.fr zijn er (een aantal) negatieve reacties m.b.t. de door u opgegeven batterij (wat niet inhoudt dat ook soms andere Li ion batterijen kunnen tegenvallen)

= ik neem geen standpunt in en laat de auteur zijn keuze maken

Uiteraard dat in de handleiding maar aangeeft wat er in het toestel steekt , grotere capaciteit geeft ook geen nadelig effect voor het toestel zelf, want dit verandert niks aan het oplaadsysteem/oplaadcircuit.

Reputatie 1

Ik had het ondertussen ook door dat ik met het batterijnummer wel op verschillende sites terecht kon. Alvast bedankt aan allen voor de bijkomende info.

Reageer