afsluiten van vaste lijn

  • 19 October 2020
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Vorige week verandert van pack naar flex, hierdoor hebben ze ook mijn vaste lijn buiten dienst genomen, wat niet op mijn vraag was.

na dit te hebben vastgesteld al tientallen telefoontjes gepleegd om dit terug in orde te krijgen, vandaag melding gekregen dat er een technieker moet langs komen, en dit pas op 06/11.

Nogmaals telefonisch contact opgenomen, met de melding dat dit geen nieuwe aansluiting is, maar een storing veroorzaakt door Proximus zelf.

Daar op mijn vaste lijn de meldingen van mijn huisalarm binnenkomen,stelde ik de vraag om een snelle interventie te regelen, wat helaas niet mogelijk was.

wat een service voor één jarenlange klant


2 reacties

waarschijnlijk zullen de pro⌘ forummedewerkers je pas maar morgen kunnen verder helpen, aangezien mogelijks achterliggende diensten ook moeten geraadpleegd kunnen worden.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij van Pro⌘ hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@mark philips  Dag Mark, ik heb het dossier 46487161 opnieuw geopend. Men zal u spoedig contacteren. Groetjes Luc

Reageer