Vraag

Activatie Voip

  • 20 July 2019
  • 3 reacties
  • 405 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb donderdag een nieuwe telefoon Twist 40 HD gekocht. Om deze te kunnen gebruiken moest ik een nieuwe modem (BBox3 V+) hebben. Deze is ondertussen ook geleverd. Alles geïnstalleerd en telefoon gekoppeld met BBox via DECT. Tot hiertoe geen problemen. Maar !!! ik kan niet telefoneren met mijn vaste lijn. Veel over en weer gebeld met PX, waar men mij eerst van het kastje naar de muur stuurde, klantendienst naar technisch dienst naar klantendienst terug naar technische dienst terug naar klantendienst enz. tot ik uiteindelijk iemand aan de lijn krijg die me weet te zeggen dat ik nog een klassieke lijn en dit een Voip lijn moet zijn. Dit moet geregeld worden via de klantendienst. Contact met de klantendienst. Resultaat: dit kan eerst donderdag gebeuren omdat ik mijn Coverage Extender opgezegd heb, en deze eerst terug moet ontvangen zijn door PX. Anders kunnen ze niets doen. Ik vraag me af of iemand, hier op het forum, ook dergelijke dingen heeft meegemaakt. Als men over klantvriendelijkheid spreekt, dit noem ik werkelijk het toppunt van klantvriendelijkheid. Ik kan mijn nieuw toestel niet gebruiken, minstens tot donderdag, en misschien nog wel langer. Misschien is dit iets voor de media. Ik denk dat ze hiervan zullen smullen.

3 reacties

best de reactie van iemand van Proximus afwachten hier op het forum als ze maandag terug langskomen.
Bij mij moest de lijn ook eerst op voip gezet worden om mijn dect toestel te kunnen aansluiten aan mijn bbox3, maar volgens de helpdesk was dit niet gratis, na nader inzien heb ik toch bij mijn klassieke lijn gebleven en mijn dect telefoon verder blijven gebruiken met zijn base station rechtstreeks aangesloten op de intro NTP2007 ipv op de bbox3v+.
Ik vind dat er toch nog altijd meer zekerheid is als je via een klassieke lijn blijft werken dan over voip via de bbox3, enfin ieder heeft uiteraard er zijn eigen mening over en ieder doet er natuurlijk tenslotte zijn eigen goesting mee.
Reputatie 7
Badge +3
Paul,
excuses voor de verwarring.
Ik bekijk samen met technische collega's hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Groeten,
Tina
Reputatie 7
Badge +3
Beste Paul,
We zijn ermee bezig en ik hoop dat we je lijn met voip eerder dan donderdag actief krijgen.
Wellicht heb je ondertussen al sms/mail gehad met afspraakdatum technieker ?
Daar kan ik momenteel niet omheen.
We hebben elkaar ondertussen gesproken en afspraak is bevestigd.
Fingers crossed... morgen komt alles in orde...
Vriendelijke groeten,
Tina

Reageer