Beantwoord

Abonnement

  • 9 November 2018
  • 4 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb nu een abinnement mobilus 20 met gsm en eindigt op 19/02/2019. Wat moet ik hierna doen? Gewoon naar proximus winkel gaan om nieuw abonnement? En dit na get verlopen is of ervoor al.
icon

Beste antwoord door AzizA 12 November 2018, 10:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Annick, jouw abonnement loopt dan gewoon verder maar dan met een onbepaalde duur zonder een vaste termijn. Het is niet dat je zonder netwerk gaat vallen. Groetjes, Aziz
Maar kan ik ook een ander abonnement nemen dan? Of ben ik vast verbonden aan het abonnement mobilus 20.
Ter info: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Reputatie 7
Badge +3
Hey Annick, je kan zeker van abonnement wijzigen. Groetjes, Aziz

Reageer