Vraag

Aanpassen van opties vaste telefonie werkt niet.

  • 8 August 2019
  • 8 reacties
  • 532 Bekeken

Na het nakijken van onze vaste lijn betalen we al jaren voor een voordeelpack 'slimme diensten' aan 4,1240€/maand excl. btw
Eens een online account aangemaakt kunnen we deze optie niet aanpassen. Het enige wat we krijgen is een pagina die half wil laden en fouten heeft.
Ik ben absoluut geen noob in deze materie, ik mag enkel hopen dat deze bug of fout mag opgelost worden.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jazz43,
Er is inderdaad momenteel een probleem waarbij je dit niet zelf online kan aanpassen.
Nu kunnen we je misschien via deze weg verder helpen.
Wens je de slimme diensten op te zeggen of wat wil je exact aanpassen?
Alvast de excuses.
Met vriendelijke groeten
Koen
Wij hebben hetzelfde probleem vandaag opgemerkt. Al een jaar dat er ineens meer wordt aangerekend door de wijziging van Weergave Oproeper naar Slimme Diensten terwijl dit niet gevraagd is. En kan ook niet aangepast worden in MyProximus. Benieuwd hoeveel mensen jullie dit gelapt hebben 😮
Reputatie 2
phone opties vaste lijn kunnen niet geraadpleegd noch aangepast worden (al maanden),er komt steeds melding dat "deze toepassing niet mogelijk is"
Reputatie 7
Badge +3
Dag EvyVK,
De optie Weergave Oproeper bestaat niet meer en is sinds 01/01/19 Voordeelpack Slimme Diensten geworden. Dit werd aangekondigd op de factuur van November 2018.
Groetjes,
Antonella
Ja tof hé. Voor business klanten blijft dat wel bestaan. Kleine lettertjes op de factuur van november..... Mensen die betalen via domiciliering kijken hier niet naar.
Reputatie 7
Badge +3
phone opties vaste lijn kunnen niet geraadpleegd noch aangepast worden (al maanden),er komt steeds melding dat "deze toepassing niet mogelijk is"
Ik heb je topic samengevoegd met het reeds bestaande topic hierover.
Indien je een wijziging wenst te doen aan de opties van je vaste lijn, laat je dit via deze weg maar gerust weten. Vul dan ook even je klantgegevens aan in je profiel.
Groetjes,
Antonella
@AntonellaD

Weergave oproeper bestaat nog wel. Ik ben er ook op geabonneerd. In My Proximus niet aan te passen wegens foutje op website die tegenwoordig maar al te vaak voorkomen meestal in het nadeel van de klant.
Weergave Oproeper alleen is ong 1€ goedkoper dan Slimme Diensten (wat ik dan zelf ook vrij duur vind)
Heb de de aanpassing van slimme diensten naar weergave oproeper laten doen via chat.
Mvg Artie
Reputatie 7
Badge +3
@Artie Er is een bufferperiode geweest waarin deze verandering inderdaad nog ongedaan gemaakt kon worden. Heden zijn deze aanpassingen niet meer mogelijk. Groetjes, Antonella

Reageer