Vraag

Aankoop nieuwe telefoon

  • 3 March 2021
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Reeds 14d nieuwe draagbare telefoon gekocht voor vaste lijn (via webshop Proximus) - bij levering dag a bleek deze niet te kunnen geïnstalleerd te worden. Reden : verkeerde bbox. Dag b levering nieuwe bbox  echter identiek aan eerste, dus weer geen installatie mogelijk. Dag c levering nieuwe bbox, deze keer de correcte. Dag d weer nieuwe bbox aangeboden, welke wij uiteraard geweigerd hebben….. Installatie telefoon lukt nog steeds niet. Blijkt nu : klassieke lijn moet gewijzigd worden in VOIP. Twee bezoeken van techniekers en heel veel telefoons later en tot 2x toe beloofd om langs te komen om dit op te lossen : nog steeds geen oplossing. Kan er ons aub eens iemand melden hoe dit zal opgelost worden?????? Dit wordt echt belachelijk : ofwel kan het ofwel kan het niet, maar ons zo aan het lijntje houden daar zijn wij niet van gediend! Wij vragen dringend een oplossing voor dit probleem want wij staan hier met de telefoon en kunnen deze gewoon niet gebruiken!!!


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik kan er alleen dit over vertellen;

Het is wel altijd iets bij Proximus, bv  wat er allemaal niet werkt, bv dit en niet één maal maar iedere keer als ik wil inloggen op het forum, om een vraag te beantwoorden. En als ge dan eens iemand van het forum te pakken krijgt, hoort ge die eens om de 14 dagen met wat geluk.(veel)Als ge dan probeert van een verbinding te maken !!!

Uw verbinding is niet beveiligd

Deze site maakt gebruik van een verouderde beveiligingsconfiguratie waardoor uw persoonlijke gegevens zichtbaar kunnen worden wanneer deze naar deze site worden verzonden (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcards).

NET::ERR_SSL_OBSOLETE_VERSION

En als ge dan inlogt krijgt ge steeds dit;                                                                                                                  Je account is vergrendeld. Probeer het over 15 minuten opnieuw.                                                           Ondanks dat ge inlogt met de juiste gegevens.

Annita-609******-035******

Reputatie 7
Badge +3

@Christiaens Trui  Ik heb de wijziging van analoge telefoonlijn naar telefoonlijn IP ingeleid in ons systeem. Hiervoor moet er een technieker langskomen. (Ik heb geprobeerd zonder technieker, maar dat liet ons systeem helaas niet toe.) De vroegste datum dat ik kon kiezen was dinsdag 30/03. Ik zal als tegemoetkoming de eenmalige kost van € 59 dat deze wijziging met zich meebrengt laten vallen. Groetjes, Antonella

Reputatie 1
Badge

Antonella,

En op mij word niet gereageerd ?? dank U, maar we kennen dat al!

grt-Annita-609******-035******

 

Reputatie 7
Badge +3

@annita  Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Welke browser gebruik je en heb je al eens geprobeerd via een andere browser? Groetjes, Antonella

Reageer