Hallo,
sinds kort is blijkbaar bij mijn ma op de vaste lijn de 2e oproep geactiveerd. Geen idee hoe dit plots komt, want dit is jarenlang nooit zo geweest.
Kan u die opnieuw de-activeren ?
klantnr en oproepnr staan in mijn profiel
bedankt
Hallo,
sinds kort is blijkbaar bij mijn ma op de vaste lijn de 2e oproep geactiveerd. Geen idee hoe dit plots komt, want dit is jarenlang nooit zo geweest.
Kan u die opnieuw de-activeren ?
klantnr en oproepnr staan in mijn profiel
bedankt
ter info: Je kan deze optie tijdelijk uitschakelen (# 43 en zelf terug inschakelen (* 43 #)
is het ondertussen opgelost met tip van Martin?
en achterliggend hebben we het ook nog eens laten nakijken.
groetjes
Tina
Neen, ik heb het 2x geprobeerd met code #43# maar dit verandert niets.
Let wel, dit is een vaste lijn.
Kunnen jullie vanaf Proximus kant dit niet afzetten ? wij hebben dit zelf ook niet aangezet
Dag Els, ik heb navraag gedaan bij de technische dienst, in onze systemen staat dit niet actief. Ik laat je later feedback. Groetjes
OK, ik zal morgenavond eens lansgaan om het uit te testen
ik vermoed dat dit zo is sinds ze de lijn op 2 plaatsen overgeknipt hebben toen ze in de straat fiberkabels kwamen leggen, maar zeker ben ik dit niet
Luc,
ik heb het daarnet nog even getest en nu krijgen we wel een bezettoon als de lijn bezet is.
maw bedankt voor je interventie
Els
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.